Foto bij Meet Brooke,

Volledige naam:
Brooklyn Theresia Rocque.
Leeftijd:
17.
Karakter:
Brooklyn, ookwel Brooke genoemd, kun je makkelijk in vertrouwen nemen. Brooke wordt vaak een 'bitch' genoemd. Ze heeft een vreselijke jeugd gehad en dat maakt haar zo hard. Ze lijkt veel zelfvertrouwen te hebben, maar eigenlijk is ze erg onzeker. Haar vader is nooit een 'vader persoon' geweest, en ze is erg toe aan iemand die haar speciaal vindt. Helaas heeft ze die iemand nog nooit gevonden, en geeft ze de moed op.
Uiterlijk:
Brooke heeft een witte huid, en donkerbruin haar. Haar haar is oorspronkelijk erg krullend, maar ze stijlt het vaak. Haar ogen zijn hazelbruin. Ze draagt niet veel make-up, alleen een beetje foundation en eyeliner. Ze is altijd erg goed gekleed.
Verleden:
In de woorden van Brooke:
Eigenlijk was ik een ongelukje. Naja, als je het zo bekijkt. Mijn vader, de bekende producer Gustavo Rocque was net getrouwd met mijn moeder, Theresia Leaf. Het huwelijk verliep niet 'very well' en toen ze op het punt stonden te scheiden, kregen ze mij. Eigen schuld dikke buld, als de condoom scheurt, dat krijg je DAT!. Dat waren de woorden van mijn oma, pff. Ik ging bij mijn moeder wonen, de enige die van mij hield. De enige die me vertelde dat ik echt speciaal was. Maar wat gebeurt er met die lieve mensen? Ze gaan dood. Ze werd gewoon hartstikke, moorsdood gereden door een of andere alcoholist. Gelukkig, kon ik nog bij mijn stiefvader blijven, en zijn nieuwe vrienden. Alles beter dan naar mijn vader, DE Gustavo Rocque? 2 Maanden geleden vertelde Charles en Victoria me, dat het 'goed' was voor me, om naar mijn biologische vader te gaan. Ofterwel; Ze hadden genoeg van me, weg met dat kind. En nu, moet ik naar een of andere Palmwoods, kan dit nog slechter?

Hobby's
Shoppen, pingen, zingen en muziek luisteren.
Familie.
Brooke is enigskind, haar vader verliet haar moeder heel snel toen ze werd geboren. Hun contact was zwakjes. Haar moeder kreeg een nieuwe vriend Charles, die Brooke erg mocht. Nadat haar moeder door een tragisch ongeluik overleed, kreeg ze gelukkig nog onderdak bij Charles, en zijn nieuwe vrouw Victoria.

Reageer (1)

  • SanShine15

    Waarom Ariana Grande? :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen