uit de ogen van jason

ik werd om 2 uur snachts gebeld door tim.
'jason kan je hier heen komen' 'tim het is 2 uur we doen het morgen wel' 'ben je bij lisa ofso je klink so soft' 'tim ik ben idd bij lisa, trouwens wat boeit jou dat?' 'telkens als je bij haar bent geweest dan ben je soft, jason of je bent bad of je bent soft' 'dus ik moet kiezen tussen jou en lisa dat doe ik niet' 'zie je je bent soft aan het worden!' 'ik ben niet soft, ik kom er wel aan' 'en dan?' 'ik moest toch komen eikel!' 'hehe de oude jason komt weer eidelijk' 'doe normaal man ik ben nooit weg geweest!'.
er kwam een gemeen lagje om mijn mond.
'ik kom er aan' 'dat hoor ik graag'.
ik liep voor zichtig de kamer uit maar net toen ik de deur uit wou lopen hoorde ik achter me.
'jason wat ga je doen het is half 3 snachts' 'ik ga naar tim' 'maar je hebt met hem gevochten ik laat je niet gaan' 'laat me gwn gaan' 'maar....ik......laat maar laat je maar weer in elkaar slaan, als je thuis komt ligt er een deken op de bank' 'lisa..' 'nee ik wil het niet eens weten ga nu maar'.
ik zag dat ze het niet leuk vond maar ze deed zich stoer voor.
'jason..' lange stilte 'ja' 'als er wat is laat je het dan ff weten' 'tuurlijk'.
ik liep naar haar toe, pakte haar bij haar huipen en begon een zuigzoen in haar nek te zetten, ze moest wel ff lachen, maar toen duwde ze me zachtjes van me af.
'ga nu maar, straks kom je telaat' 'oke tot zo'.
ik gaf haar nog gauw een kus op haar wang, en ging weg.
ik stapte in me auto en reed naar tim.

na een half uur rijden kwam ik eindelijk aan bij tim.

'heey maat ben je daar eindelijk, moest je je vriendin nog aflebberen ofso' 'misschien tim, dat ik nou iemand heb die ik kan zoenen zonder dat ze het erg vind' 'heey jason je gaat niet bijdehand doen he' 'hoe bedoel je dat nou weer' 'dat de oude jason terug is' 'zij ik toch' 'trouwens ben je allen bij lisa voor rampetampen of meer' 'beetje dreigen enzo, en dan doe ik of ik het goed maak en dan hebben we "het"' 'hehe jason is back'.
hij had een plan om de csi te bombarderen, maar ik mocht niemand neerschieten anders was ik er geweest.

na 2 uur te hebben gediscusseerd kwamen we eruit.

ik zat weer in de auto opweg naar lisas huis.
ik deed voorzichtig de deur op, deed hem zachtjes dicht.
er lag niets van dekens op de bank, ik liep voorzichtig naar boven, toen ik boven kwam zat lisa met kaarsen en een prachtige nachtjapon aan.
'hey jason ben je daar eindelijk, ik heb al veel telang op je gewacht'.
lisa kwam heel sexy naar me toe gelopen, en deed men jack uit en gaf een kus op me mond en trok me de kamer in, ze duwde me zachtjes op haar bed, haar mond kwam steets dichter bij toen plots de stroom uit viel.
'f*ck' 'jason niet schelden in mijn huis' 'sorry' 'ik voel gwn dat je me met puppyogen aan zit te kijken' 'dat klopt, ben zo terug ga ff naar de meterkas' 'ik ga wel mee misschien is het wel een inbreker'.
we liepen met ze 2en van de trap naar beneden, lisa had mijn hand stevig vast, plots voelde ik haar hand niet meer.
'lisa waar ben je dit is niet grappig'.
toen ik na lang zoeken de schakelaar had gevonden zag ik dat jim lisa vast had gemaakt op de stoel.
'wat doe je hier jim' zei ik kwaad, 'ik dacht dat je niet zo zoet sappig was' 'ben ik ook niet' 'waarom liet je je dan net leiden door deze hoer' 'ze is geen hoer heb je me gehoord'.
ik pakte ma pistool en richte hem op zijn borst.
'als je nu niet gouw opdondert uit dit huis schiet ik je dood heb je me gehoort jim' 'rustig man'.
hij stond met een angstig hoofd naar het pistool te kijken.
'nu ben ik niet zo lief meer he jim'.
en liep naar hem toe.
'jason doe geen domme dingen je hebt me nodig' 'nodig waarvoor jij hebt mij nodig zodat jij vrij uit gaat en ik weer vast zit maar dat gaat niet gebeuren, en wrm heb je lisa vast gebonden' 'ze begon te trappen en beet me dat kreng' 'ze is een kreng maar wel mijn kreng' 'zoetje zie je wel je doet echt soft jason'.
ik schoot hem in zen been en liep naar hem toe.
'wat zei je tim' sisde ik in zen oor.
'als je me veraad ben je dood en komt niemand er achter' 'eikel!' 'ja tim ik heet niet voor niets jason mccain'.
dit voelde fijn maar ook heel verkeerd hij was me beste maat.
'sta op tim'.
ik tilde hem aan 1 arm omhoog, en keek naar de schot wond, het was niet heel diep, dus behandelde ik hem zelf.
eerts knipte ik zijn broek af en begon met een pincet de kogel eruit te halen, 'jason bedankt man dat je dit doet dat softe is soms wel handig', ik trok ff aan het hecht draadje om te laten zien dat ik die opmerken niet leuk vind , en hij kreunde ff van de pijn toen ik dat deed.
'tim ik ga geen sorry zeggen maar let voortaan op wat je doet als je met me solt begrepen' 'jason bedankt dat je dit deed ik kan soms echt een eikel zijn maar bedankt voor de hechtingen ik had niet graag in het zieken huis gelegen' we begonnen te verluisteren 'dan konden we niet verder met plan "blaas de boel op"' 'wil je dat nog doe dan? met mij, he ik heb je chick net vast gebonden' 'dat komt wel goed alleen vertrouwd ze je niet meer' 'daar kan ik mee leven ik wil me beste maat niet kwijt'.
we deeden onze box en hij ging weg.
ik liep naar lisa en maakte haar los.
ze begon me meteen te omhelsen.
'waar komt dat vandaan' 'je hebt het goeie gedaan je hebt hem geholpen en jullie zijn weer maten' 'zullen we terug naar boven' 'ooh ik weet al waar je heen wilt maar dan moet je me eerst pakken'.
we rende door het hele huis tot dat we dood moe op haar bed vielen.
'ik ga denk ik slapen' 'ik ook'.
net toen ik me shirt uit deed voelde ik haar warme armen om me heen.
'ik wil nog niet slapen' 'oo ik weet daar wel wat op'.
ik tilde haar op en zij klemde haar benen om me middel, zij zoenden me, ik tilde haar naar het bed.

half uur later

ik lag samen met lisa helemaal bezweet in bed.
'ik hou van je jason' 'ik hou ook van jou'.
we gaven elkaar en zoen en vielen in slaap

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen