"Saying sorry doesn't make everything better"

By Chesire

Mensen noemden mijn broer Randy een schoft. Mensen zeiden dat hij om niemand meer gaf, dat hij helemaal alleen in het leven wilde staan. Dat was ook waar, hij vond het fijner op die manier. Alleen. Mensen zeiden dat Randy Green er van hield om anderen pijn zien te lijden, mensen zeiden dat hij er van hield om anderen af zien te gaan.
In feite waren er veel geruchten over mijn broer, maar niemand wist de reden voor zijn gedrag. Ook niemand wist de reden waarom hij is gestopt met acteren.
Sommigen zeiden dat hij jaloers was op zijn vroegere beste vriend Justin. Ze zeiden dat Randy liever de nederlaag accepteerde, dan te leven in de schaduw van iemand die hij nu veracht.
Ze hadden het mis.
Mijn broer voelde geen jaloezie tegenover Justin, mijn broer voelde helemaal niets meer.
”En niet alleen Justin Bieber heeft ingestemd om deel te nemen aan ‘The Mash Up’, maar ook de zo gezegd gepensioneerde Randy Green is zijn comeback aan het plannen door middel van deelname aan ‘The Mash Up’. Zoals iedereen hem kent is Randy Green het broertje van William Green multi platina artiest wie in 2008 overleed nadat zijn auto van de weg af raakte en een boom raakte.”
Het nieuws dat mijn broer weer aan de slag zou gaan met zijn carrière verspreidde zich snel. Randy was ondergedoken maar Williams roem leefde door. De naam Green droeg een bepaalde hype en succes met zich mee. Veel mensen waren geïnteresseerd om Randy op zien te staan uit zijn as, anderen hoopten hem het te zien proberen maar te falen. Ze wilden hem zien lijden.
Is dat niet wat mensen willen zien? De ondergang van de pestkop. Maar het is anders als de pestkop je broer is. Het is anders wanneer zijn slachtoffer een vriend van je was. Het scheurt je uit een als je hetzelfde bloed met de pestkop deelt, dezelfde achternaam hebt en je gedwongen bent vijanden te zijn met zijn slachtoffers.
”Misschien zou het slim zijn om je excuses aan te bieden aan Justin voordat je gaat Randy?” “Nee” Zei Randy. “Dat zal niet veel helpen” “Randy! Weet je wel hoeveel macht Justin heeft deze dagen? Hij is bevriend met iedereen en heeft connecties met iedereen! Ze zouden je serieus pijn kunnen doen”. Zoals bijna iedereen was ik bang voor Justin’s macht. Ik was bang dat dit mijn broer nog eens in de problemen zou kunnen brengen. “Ik zal uit zijn buurt blijven” “Wat als je een week met hem wordt gekoppeld? Wat als je moet werken met hem? Sorry zeggen zou alles zo veel makkelijker maken”
Randy had elke week de kans om bij Justin in het team te zitten, of met een van Justin’s vrienden. Dan zouden ze de hele week samen moeten werken aan een lied. Dat is het punt van The Mash Up. Willekeurige artiesten bij elkaar gooien, ze een thema geven en een week om een lied te schrijven wat ze aan het einde van de week live moeten presteren.
”Tanner en Oliver zijn er ook” Zei Randy.
Fijn, dit hadden we precies nodig. Nog twee pestkoppen die niet alleen het slechtste in mijn broer naar boven haalden maar ook eens regelmatig voor de grootste problemen zorgden.
”Ben je helemaal klaar? Helemaal ingepakt?” Vroeg Randy me.
Ik was geen deelnemer, maar ik was vertegenwoordiger van Teen Vogue, de financier van The Mash Up. Geloof me, ik heb alles geprobeerd om er onder uit te komen, maar nadat ik de ‘The Face of Beauty’ Award 2012 won had ik geen andere keus meer. Ik moest bij de deelnemers in het Ross Hotel verblijven gedurende vier maanden van de show en ik moest elke vrijdag het podium op om de optredens te presenteren en om de team die het prijzengeld voor zijn goede doel had gewonnen bekend te maken.
”Ja, ik ben klaar” Vertelde ik hem. Randy ritste zijn laatste koffer dicht en keek me aan.
”Waarom zou Justin mee doen met zo een show?” Vroeg hij me. “Voor zijn goede doel neem ik aan”
Bij The Mash Up kon je elke week 10 duizend dollar winnen voor je goede doel, en als je de finale won kon je 500 duizend dollar winnen.
”Of hij wil een vakantie”. Dat zou kunnen, de Ross Hotel was namelijk een prachtige vijf sterren paleis, en daar vier maanden doorbrengen zou zo slecht nog niet zijn.
Het was een mooie plek, maar ik wist wel zeker dat het hotel vol drama zou zitten de komende maanden, en ik was bang dat het drama mij ook zou vinden.

Let us know what you think! xo

Reageer (1)

  • savedtaccount

    Omg ik hou nu al van je story, snel verder<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen