Foto bij 11. Madame Kruimelaar

Sorry, ik was de inspiratie een beetje kwijt en ik probeer zo veel mogelijk te genieten van mijn laatste dagen vakantie.

Ginny Weasley

Samen kwamen we een schemerig, gezellig cafeetje binnen. Daan hielp me om mijn jas uit te trekken, iets dat totaal onnodig was want zelfs een kleuter kon haar eigen jas wel uittrekken, en hing hem aan de kapstok met hartvormige haken. Hand in hand liepen we naar een tafeltje dat Madame Kruimelaar aan wees.
We knielden neer op de roze kussens, naast elkaar. Hij sloeg een arm om mijn middel en met zijn andere hand wenkte hij een ober. Hij bestelde 2 boterbiertjes en ik staarde naar zijn gezicht om de trekken van zijn gezicht te bekijken.
Toen hij vriendelijk naar de ober lachte, trok de spier bij zijn oog een beetje. En toen hij fronste omdat de ober het niet gelijk ging halen maar eerst nog een andere bestelling opnam, werden de bloedvaten bij zijn slapen zichtbaar. Heel intrigerend eigenlijk, hoe zijn gezicht in elkaar zit.
Hij wendde zijn gezicht weer naar mij en keek me recht aan. Zijn prachtige grijs-blauwe ogen twinkelden een beetje. Ik tilde mijn hand op en legde hem tegen zijn wang. Daarna duwde ik mezelf iets omhoog zodat ik op gelijke hoogte met hem kwam en drukte ik mijn lippen op de zijne.
opeens klonk een doffe bonk die ontstond doordat Madame Kruimelaar de boterbiertjes op de tafel zette. Ik glimlachte even vriendelijk naar haar en wilde net geld uit mijn zak pakken.
'Ik betaal wel,' fluisterde Daan dicht bij mijn oor. Hij pakte een paar knoeten uit zijn zak en gaf ze aan Madame Kruimelaar.
Nu hij afrekende kon ik mooi even rondkijken wie er nog meer zaten. Ik zag, tot mijn grote verbazing, Rick Cools met een meisje uit Ravenklauw zitten, ze hielden elkaar hand vast en net op dat moment keek hij ook naar mij en knipoogde hij als vriendschappelijk gebaar. Ik gunde hem een vlugge glimlach en keek daarna weer verder. Zabini zat hier ook, met een Ravenklauwmeisje uit Daan's jaar waar ik de naam niet van wist.
Ik stootte hem zachtjes aan. 'Hoe heet dat meisje ook alweer?' vroeg ik hem.Ik knikte zo onopvallend mogelijk richting de tafel waar Zabini zat.
'Uhm, Lisa, geloof ik. Ja, Lisa Turpijn. Hoezo?' vroeg hij verbaasd. 'Ik vroeg het me gewoon af. Wie is er nou wanhopig genoeg om met Zabini verkering te hebben? Je word sneller gedumpd dan een Flubberwurm.' Daan grinnikte even om mijn vergelijking. 'Ach ja, laten we hopen voor haar dat het niet gewoon een flauwe grap van hem en Malfidus was.' Ik knikte, zo laag zouden Zabini en Malfidus nog wel kunnen zijn.
Opeens voelde ik twee lippen op de mijne die me weer deden ontwaken uit mijn overpeinzingen. Hij gebaarde naar mijn Boterbier. Mijn eerste slok deed mijn hele lichaam verwarmen en ik sloot mijn ogen even om ervan te genieten.
Na een paar uur besloten we dat we beter terug konden naar het kasteel. Toen we net door de poort waren kwam Amy op me afrennen. 'Ginny, Katja ligt in de Ziekezaal!' Daan en ik keken elkaar verschrikt aan. Sinds ik en Katja wisten dat we in het team zaten zijn we steeds betere vrienden geworden dus dit kwam best hard aan.Ik pakte Daan's pols vast en begon te rennen. Snel naar Katja om te zien hoe het ging.


Ik vond dat Daan wat recht had op liefde voor Harry alles voor hem verpest XD

Reageer (9)

  • Jozan

    snelverder!

    1 decennium geleden
  • OhMyFinnick

    Please, snel verder!!!!!!!!!!!:$

    1 decennium geleden
  • Aerys

    leuk!
    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    xdxd.

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    leuk!!!
    snel verder?
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen