12
'Zeg pap, mag ik iets vragen over je nieuwe film?' Mijn vader kijkt verbaasd op. Logisch, want ik vraag hem niet elke dag iets.
'Nou... Ja? Misschien. Wat is het?'
'Speelt Johnny er ook in?'
Johnny Depp is een goede vriend van mij. Hij is vreselijk grappig. Soms komt hij even langs om iets te bespreken over films.
Soms regelt hij kleine rolletjes in fims van hem, zo ben ik vaak figurant geweest in Pirates of the Caribbean, en ook in 'The tourist'.
Mijn vader trekt een geheimzinnig gezicht, maar kijkt meteen weer normaal als hij míjn gezicht ziet.
'Ja, oke. Johnny en Helena spelen de hoofdrollen. Waarom wilde je dat weten? Wilde je zelf ook een rol?'
Ik schud mijn hoofd.
'Júllie zijn beroemd. Ik niet, en dat hou ik graag zo'
Mijn vader word een beetje bleek. Vanachter zijn bril zie ik vaag dat zijn ogen wat opengaan.
'Jammer' Zegt hij alleen, maar ik zie dat hij op zijn lip bijt.
Ik weet waarom. Hij zegt dat ik vreselijk veel talent heb voor acteren.
Ik heb nooit voor hem geacteerd of zo, hoor.
Hij is ooit vermomd naar de afscheidsmusical van mijn basisschool gegaan.
We deden 'minoes', en ik speelde de hoofdrol, Minoes dus.
Ik moest een keer solo een lied zingen, en tegelijkertijd over de daken klimmen.
Na afloop had mijn vader zó enthousiast geklapt, dat iemand hem herkende, en hij dus weg moest vluchten.
Reageer (2)
Haha hij moest vluchten!!
1 decennium geledenwhahaha hij moest wegvluchten
1 decennium geledenal is dat best wel zielig voor Elena