Foto bij bij lisa thuis

uit de ogen van lisa

ik ben eindelijk weer thuis.
ik maak me zorgen om jason hij moest vanmiddag naar het politie bureau.
hij zag er niet erg vriendelijk uit.

na 5 uur piekeren.

tring.......!
wie kan dat nou zijn? dacht ik bij mezelf.
toen ik net de deur had geopend, pakte iemand me opeens vast en zei 'ik heb je gemist shawty' 'jason wat doe jij hier, niet dat ik je niet heb gemist maar....'.
voordat ik me zin kon afmaken planten hij zen lippen al op die van mij, en duwde hij me naar binnen.
'jason stop ff, waarom ben je hier?' 'omdat ik jou miste' 'ik miste jou ook, je mocht van nick toch nog lang niet weg' 'lisa ik heb hier nu echt geen zin in!!' 'o dus je gebruikt me alleen voor je eigen liefde te krijgen!!!' 'doe niet zo dom bitch!!!' 'ben ik nu ookal je bitch rot toch op man!!!'.
voordat ik het wist had hij me geslagen, ik gaf hem en knietje en rende huilend naar boven.
ik hoorde iemand snel achter me aan rennen, ik deed net optijd de deur van me kamer dicht en opslot.
even later hoorde ik jason keihard op de deur bonke.
'lisa doe op nu!!!' 'nee niet voor jou!!!!' 'lisa het spijt me doe open asjeblieft' 'nee!!' 'lisa please het spijt me'.
ik deed voorzichtig de deur open en voordat ik het wist stond jason in mijn kamer en deed de deur op slot.
hij stond daar met een kwaadaardig lachje.
'dat was niet zo slim trut!!!' 'jason nee niet doen'.
hij duwde me tegen de muur en zetten zijn mes op mijn keel.
'en nu ga je maar eens sorry tegen me zeggen trut!!' 'nee!!'.
hij begon me ruw te zoenen, ik probeerdce hem weg te duwen, maar hij duwde me steets dichter naar hem toe, ik perste me lippen strak op mekaar.
'jason kap daar mee!!' 'dit is pas het begin hoer , je gaat doen wat ik zeg begrepen'.
en hij duwde me toen op mijn bed, en zette het mes dieper op mijn keel.
'en nu bitch wat doe je nu!!' 'dit eikel!!'.
ik spuugde hem vol in zijn gezicht', ik krabbelde over eind, en rende naar de deur maar hij was daar eerder.
'dit had je niet moeten doen lisa!!'.
hij kwam deinend op me afgelopen, ik liep voorzichtig naar achtere en botste met me rug tegen de muur, hij zette zijn handen net naast mijn hoofd en zijn hoofd kwam wel heel dichtbij.
sissend zei hij 'dat je het weet ik ben wel jason mccain' 'ik weet genoeg van je en hoepel op uit mijn huis'.
ik zag dat hij deze reactie niet verwachte.
'als jij me nooit meer wild zien doe ik dat, maar dat doe ik wel voor jou'.
ik zag de pijn in zijn ogen, ik voelde me schuldig, maar wist dat ik echt van hem hield.
hij liep naar de deur, ik pakte hem bij zijn pols, pakte zijn hoofd en begon hem op zijn mond te zoenen.
in me hoofd dacht ik waarom doe ik dit, toen we ff stopte wist ik waarom ik dit deed, wat hij ook bij me deed ik blijf van hem houden.
'lisa het spijt me zo ik flipte echt, je kan nog best hard trappen'.
hij liet zien waar ik had getrapt het was helemaal rood.
'het spijt me van dat knietje,doe shirt ff uit dan kan ik je verzorgen'.
hij stond op en deed zen shirt uit en ging met zen rug naar me toe zitten.
ik zat naar zijn rug te kijken maar zag blauweplekken die ik niet had gemaakt.
'wat is er lisa?' 'die blauwe plekken zijn niet van mij' 'hier wou ik het net niet over hebben'.
hij draaide zich naar me toe.
'lisa ik ben nadat ik van nick kwam naar tim geweest hij werd kwaad omdat het niet was gelukt, dus hij heeft een blauw oog een hersenschudding en een paar blauwe plekken, en ik heb alleen blauwe plekken' 'aah mijn baby heeft pijn'.
hij begon bij mijn navel kusjes te geven en gin steets verder omhoog, ondertussen deed ik me shirt uit.
toen hij me net kleine kusjes gaf ging ik op zijn schoot zitten.
'probeer je het goed te maken ofso, ik hou van je wie je bent niet dat je op een smurf lijkt'.
hij moest wel ff lachen 'ik hou van je lisa het spijt wat ik net deed echt really sorry'.
er rolde een traan over zen wang, ik kusde de traan weg.
'jason niet huilen dan moet ik ook huilen, ik wil niet meer huilen als er iets gebeurd' 'de laatste tijd huil je alleen om mij of als ik iets bij je doe' 'niet waar jason i love you dat veranderd niet ookal zet je een mes op me keel, ik vond het wel iets hebben'.
ik begon hem ondeugend aan te kijken.
'dus jij vond het wel wat hebben'.
hij duuwde me op me bed en begon me zachtjes te zoenen.
hij had nog steets zen shirt uit.
'lisa kan ik vanavond bij jou blijven' 'tuurlijk altijd' 'ik heb je zo gemist sgat' 'ik jou ook badboy'.
die avond bleef hij bij mij in me bed slapen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen