~ 019: who is bella's date
We zaten weer in de taxi onderweg naar mijn huis. ‘Zayn stop it’ fluisterde ik naar Zayn, die zijn handen niet van mij af kon houden. ‘Why’ antwoordde hij met een pruillip. ‘Maybe because, we are in a taxi’ fluisterde ik terug. Hij begon te lachen en de chauffeur keek ons geïrriteerd aan. Na een kwartiertje kwamen we aan bij mijn huis en ik samen liepen we naar binnen. ‘i’m curious who Bella’s date is’ fluisterde ik naar Zayn en hij knikte hevig. ‘Let’s see’ zei zayn en we liepen naar Bella haar kamer. Zonder te kloppen opende we haar deur en oh mijn god het is… Liam. ‘I knew you had a little thing for her’ zei Zayn lachend en Liam begon te blozen. ‘Rose, please get out of my room’ zeurde Bella en ik maakte een ‘o’ met mijn mond. ‘Well then, Show me where your bedroom is’ zei Zayn en wiebelde zijn wenkbrauwen naar Liam. Samen liepen we Bella haar kamer uit richting de mijne. Zayn bekeek mijn kamer en zijn ogen vielen op al mijn fotolijstjes. ‘I like this picture’ hij hield een foto van mij en mijn surfbord vast. ‘Why’ vroeg ik, ‘Because you’re wearing your bikini’ grijnsde hij en ik rolde met mijn ogen. Ik liet mij vallen op mijn bed en speelde wat met mijn iphone, Zayn liet zich naast mij vallen en keek mij grijnzend aan. ‘What’ mompelde ik. ‘I can enjoy your body now’ glimlachte hij. Ik begon te lachen en hij kwam op mij zitten met zijn benen aan elke kant. Hij kuste mijn hals en ik begon te giechelen, steeds ging hij verder naar beneden en hij opende mijn blouse. Typisch iets voor mij, ik had geen singlet eronder aan getrokken omdat ik dacht dat ik mijn blouse toch niet zou openen in het openbaar. Zayn begon te grijnzen en kuste mijn hals weer en ging langzaam naar mijn navel. ‘We should wait with the other things’ zei Zayn tot mijn verbazing. ‘I appreciate that’ antwoordde ik beamend. Opeens begon hij mij te kietelen en ik gierde het uit, ‘Zayn stop, you kno-o-ow i hate it’ gierde ik en hij begon te lachen. ‘Give me a kiss sweetheart’ zei hij. ‘Zayn if you want one, you just kiss me’ ‘I know, but I like this’ antwoordde hij grinnikend. Ik boog mijn hoofd naar voren en drukte mijn lippen op de zijne, hij opende gewillig zijn mond en ik liet mijn tong naar binnen glijden. Mijn kamerdeur werd geopend en ik haalde mijn lippen snel van de zijne af. ‘Wel eh, we wanted to ask you if you were hungry’ zei Liam en Bella stond grinnikend achter hem. ‘And eh, nice bra Rose’ zei Liam en Bella en Zayn hun ogen gingen meteen naar mijn bh, snel knoopte ik mijn blouse weer dicht en keek blozend de andere kant op.
Reageer (5)
oh dit is echt schattigggg ! Ga maar snel verder ! i really like it xxx
1 decennium geledenHahahah, ik lach me dubbel !
1 decennium geledenx
Haha, mooi !
1 decennium geledenhaha nice_O_
1 decennium geledenoh, zo een leuk verhaal !
1 decennium geleden