Foto bij 73. Humming

Mam heeft me verward zodat ik meeging. We zijn nu dus blijkbaar ik Arnhem. Ze zei de hele tijd Antwerpen maar op het laatste moment zei ze Arnhem, in de auto, toen we halvewege waren. xD
Gelukkig heb ik hier internet en heb ik m'n laptop mee dus kan ik vandaag nog een hoofdstuk posten. ^^
En maak jullie je maar geen zorgen, ik laat Olette niet dood gaan. Ik ben niet harteloos en anders is deze story zo snel voorbij. Ik was van plan om lekker lang door te gaan met deze story ^^

Enjoy!!

Theodoor werd even later wakker. Hij lag op Olette's bed met een deken om zich heen. Verbaasd ging hij rechtop zitten en keek de kamer rond. Hij hoorde geneurie dat uit de badkamer kwam dan hij eigenlijk wel mooi vond. Hij ging opzoek naar Denn en schrok zich rot toen hij zag dat hij opgerold op de kussen van Olette lag. Hij schudde met een glimlach zijn hoofd en ging weer liggen. De deur van de badkamer ging open en Theodoor deed meteen zijn ogen dicht. Hij hoorde voetstappen richting het raam gaan en hoorde het raam opengeschoven worden. Hij rilde even toen hij de kou voelde. Stiekem gluurde hij tussen zijn wimpers door en keek naar het raam. Hij zag Olette met haar hoofd en armen uit het raam hangen. Blijkbaar was ze bezig met wat ze ook aan het doen was. Het geneurie was nog steeds niet gestopt toen het raam werd gesloten. Theodoor voelde meteen dat het al iets warmer werd. Hij hoorde voetstappen zijn richting inkomen en de deken werd tot zijn kin getrokken. Olette stopte met neuriën dat Theodoor eigenlijk we jammer vond. Ze ging op het bed zitten. 'Het spijt me dat ik je heb laten verwonden. Ik had dat nooit mogen laten gebeuren. Ik had je niet terug moeten laten komen.' Fluisterde ze. Ze stond weer op en Theodoor hoorde de badkamerdeur dichtgaan. Het geneurie begon weer Theodoor hoorde stromend water. Het was best rustgevend vond hij. Hij viel opnieuw inslaap.

Het was al donker toen Theodoor wakker schrok van een hand op zijn bovenarm. Hij zuchtte toen hij besefte dat het Olette was die inslaap was gevallen met haar hoofd op haar armen die lagen op het bed. Denn lag op Olette's hoofd te slapen en hij moest een lach onderdrukken toen hij zag dat Denn probeerde te verschuiven maar bijna van Olette's hoofd viel. Hij kroop uit het bed en pakte de deken. Die deed hij over haar heen. Hij ging tegen het bed aan zitten naast Olette en pakte Denn op. Hij stribbelde tegen maar merkte snel dat het Theodoor was die hem oppakte. Hij legde Denn op de kussen die onder het bed lag -die dus blijkbaar van Denn was- en Denn rolde zich weer op tot een bal. 'Stelletje slaapkoppen.' Grinnikte hij zacht.
De deur werd met een klap opengegooid en Victoria stond in de deuropening. Theodoor schoof de kussen stiekem onder het bed en keek haar verbaasd aan. 'Kan ik, euh, iets voor u doen?' Victoria keek naar Olette die lag te slapen. 'Dom wicht.' Snauwde ze naar Olette. Ze richtte zich tot Theodoor. 'We gaan eten. Kom je?' Hij knikte en wou Olette wakker maken maar hij werd gestopt door Victoria. 'Zij krijgt vanavond geen eten. Morgen krijg ze wel wat.' Theodoor werd woedend van binnen maar hij fronsde van buiten. 'Ze is uw dochter, zou u zich niet meer als een moeder moeten gedragen voor haar?' Victoria keek hem vernietigend aan. 'Ze is niet mijn dochter. Nooit geweest, zal ze ook nooit worden.' Beet ze hem toe. Ze liep de kamer uit en Theodoor keek naar Olette. 'Ik smokkel wel wat voor je. Dan kun jij ook teminste eten.' Zuchtte hij voor hij de deur sloot.

Olette was nog steeds aan het slapen toen Theodoor terug kwam. Denn lag weer op haar hoofd. Hij leegde zijn zak en haalde er een broodje met kaas en ham die in een servet was gerold uit. Het was niet veel, maar Victoria hield hem maar steeds in de gaten. Olette mompelde wat ik haar slaap en Theodoor schoot in de lach toen hij haar hoorde mompelen dat iemand per ongeluk haar schooluniform in het bos had gegooid en verbrand. Ze zat maar te zeggen dat ze haar uniform niet heeft kunnen redden omdat ze achterna werd gezeten door een wild zwijn. Ondanks dat Theodoor lachte bleef Olette rustig doorslapen. Hij ging naast haar zitten en wachtte maar tot ze wakker werd. 'Weet je Theodoor. Ken je het gezegde leef voor vandaag en kijk uit naar morgen?' 'Niet echt.' Ze gaf een zucht. 'Dat ik vind dat een mooi gezegde.' Mompelde ze. Theodoor keek haar verbaasd aan. 'Ik kijk uit naar morgen, want morgen ben ik dichterbij na de vakantie.' Theodoor knikte. 'Snap ik.' Ze ging rechtop zitten een wreef in haar oog. 'Kun je me een plezier doen?' 'Ligt eraan.' 'Kun je niet meer terug komen naar dit huis?'

Dancelover vroeg ook wat voor ras het was. Nou, het is een Chihuahua. Hij heet goetie en is erg druk. Wij gaan binnenkort ook een hondje nemen omdat we die van onze vader zo erg missen *snif* *snif* kudo? Reactie?

Reageer (3)

  • Toekietrein

    dit moet toch hoofdstk 73 zijn :$?

    NEE LAAT HAAR NIET IN DE STEEK >:

    1 decennium geleden
  • Mathiii

    superstuk ... een stuk waar ze geen pijn heeft ;)
    ik verwacht nog één vandaag!!
    snel verder!!! x x x dancelover

    1 decennium geleden
  • 2Gether

    Super! :) Snel verder.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen