Foto bij 003

‘Nikki? Ben je klaar?’ roept iemand van op de gang, aan de stem te horen is het Jessica. Jessica is de dochter van het gastgezin en werkt net zoals mij hier, bij het modehuis van haar moeder. ‘Ja, ik kom zo,’ roep ik terug. Ik neem snel nog mijn handtas en bekijk mezelf nog één keer in de spiegel. Ik keur mezelf goed en open de deur van mijn hotelkamer waar Jessica inderdaad staat te wachten. Samen nemen we een taxi naar de zaal waar de bijeenkomst zal plaatsvinden.

Daar aangekomen wordt ik meteen voorgesteld aan Dan en Dean. Ik schud hen vriendelijk de hand en meteen geraken we aan de praat. We geraken in een diep, puur zakelijk gesprek waarin ze me plots voorstellen om Bill en Tom te ontmoeten, waar zij al ettelijke jaren met samenwerken. Eerst schrik ik een beetje, maar uiteindelijk stem ik toch in omdat ik al lang uit mijn ‘Tokio Hotel periode’ ben.

‘Bill, Tom, mag ik jullie even voorstellen aan Nikki van Deregon?’ zegt Dan tegen Bill en Tom. Vriendelijk schud ik hen de hand, maar wanneer ik die van Bill aanraak krijg ik het plots heel warm vanbinnen. Ik laat zijn hand los om van dat gevoel af te geraken, maar doordat hij me lief aankijkt, krijg ik het alleen nog maar warmer.

Als ik druk met Dean aan het babbelen ben merk ik dat er iemand zich bij de groep aansluit, maar aangezien ik zo druk in mijn gesprek begaan ben kijk ik niet om. Ik voel hoe ogen op mijn rug branden en vermoed dat het van diegene is die er net is komen bijstaan. ‘Nikki?’ hoor ik plots een bekkende stem zeggen. Nieuwsgierig draai ik me om en kijk ik recht in de ogen van iemand waar ik al jaren afstand van genomen had.



Dankjewel voor alle abo's en reacties! Ik wil wel even zeggen, voordat jullie me gaan beschuldigen van plagiaat, dat deze story grotendeels geïnspireerd is op Love in New York van xXxICExXx. Natuurlijk niet helemaal, maar het zou wel eens kunnen dat er ooit gelijkenissen opduiken, wat al begint met 'New York'. Dus als jullie die story nog niet lezen, raad ik hem jullie echt aan! Het zijn ondertussen wel al meer dan 80 hoofdstukken, maar zeker de moeite waard als je eens even tijd hebt!

Reageer (7)

  • Everly

    wohooo
    je hebt nieuwe abo ^^
    snel verder
    x

    1 decennium geleden
  • Travelandbeliev

    Er zijn best wat verschillen tussen jullie stories hoor!

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • XhumAnLIENx

    Snel verder gaan!! en ik lees ook die andere Story! xxxx(H)

    1 decennium geleden
  • Conaway

    Oeeeh!
    Snel verder! <33
    XX

    1 decennium geleden
  • AmenFashion

    Mooi! Snel verder! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen