65%
I can't safe you from myself.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
WAAROM DACHT IEDEREEN DAT ZE DOODGING?
1 decennium geledenwat heb ik gemist?
nou kom, het kan ook gewoon aan mij liggen, dat ik de hints niet snapte omdat ik gewoon te dom ben.
hihi
Ik wil weten wat je verassing is.
1 decennium geledenWeetje, ik zou het een mooi einde vinden moest ze dood gaan, aléé haha ik bedoel dat stel nou als je dit als einde zou gebruiken van je verhaal en dat ze dood gaat het best mooi en emotioneel zou zijn ahah. (: maar oke, je hebt me heel nieuwsgierig gemaakt, ik vraag me echt af wat er met justin scheelt. oke iklees je hele verhaal en heb nog nooit een reactie geschreven, vandaaar dat ik nu een hele tekst lul op je verhaal die bestemd is al reactie maar eigenlijk lul ik er gewoon op los, like always hihi. omiegod die ene foto waar jij dan zegt 'ik ben knap eah?' ging ik helemaal stuk. woot was ff een lol momentje. en ieh die poster, sorry meisz, ik zou die echt nevernooit ophangen. Oke nu weet je het vast, ik ben alles behalve bieberfan, MAAR je verhaal is geweldig en nu mag je je vereerd voelen hoor, een non bieberfan die je verhaal leest! hihi, oke ik stop met lullen, ga snel verder of ik ga je virtueel slaan. grapje houvanje ofcourse. kuss.
1 decennium geledennou-houuu nu wil ik weten wat dr is! :')
1 decennium geledenik wil ook weten wat ie aan de hand heeft ;o;o;o
1 decennium geledenVerdeeeeeeeeeeeeeer <333
Je schrijft echt prachtig !!!