003
003
we hadden nog even tijd om een jurkje en schoenen uit de kleedkamers te halen en om te kleden, als we terug komen is de feest sfeer al goed aan de gang en een hele boel mensen dansen, er komt een meisje naar me toe gelopen met zwart haar en een mooi glitter jurkje.‘‘hallo, ik ben Abigail, maar noem me maar Abby.’’zegt ze en ze steekt haar hand uit. ik neem hem dankbaar aan.‘‘Zoë.’’zeg ik en ze knikt.‘‘moet je wat drinken?’’vraagt ze, ik knik.‘‘doe maar een glas Canei.’’ze pakt 2 glazen witte wijn en 1 geeft ze aan mij.‘‘proost.’’zegt ze en ik tik met mijn glas de hare aan. we nemen beiden een slokje.‘‘hebben de dames het naar hun zin?’’vraagt een stem naast ons en we draaien beiden onze hoofden en zien Usher staan. beiden knikken we.‘‘mooizo, wie van jullie wil wel even met mij dansen?’’vraagt hij, oke of dit is gewoon voor de lol, of hij is een pedofiel, of hij is gewoon een perv.‘‘als je het niet erg vind?’’vraagt abby ik schud meteen mijn hoofd.‘‘ga maar.’’zeg ik glimlachend en ze loopt met Usher mee.‘‘hé, ik ben Justin.’’zegt een jongen achter me en draai me om.‘‘maar dat wist je denk ik al.’’zegt hij met een glimlach. ik knik.‘‘zonder jou was ik hier nu waarschijnlijk niet.’’zeg ik en Justin grijnst.‘‘dat klopt ja.’’zegt hij en grinnikt.‘‘niet zo egoïstisch doen he bieber.’’zeg ik en ik grinnik. er komt een slow nummer op en hij kijkt me aan.‘‘zou je wel met me willen dansen?’’vraagt hij en glimlachend knik ik, hij legt zijn handen op mijn heupen en ik leg mijn armen in zijn nek.
Reageer (2)
snel verdeeeeeeeeeeeeeeeeer <3
1 decennium geledenBAM! veder
1 decennium geleden