Foto bij Zayn malik oneshot 1

hoop dat jullie het wat vinden

I don't tell anyone about the way you hold my hand
I don't tell anyone about the things that we have planned
I won't tell anybody, won't tell anybody
They wanna push me down they wanna see you fall down
And I won't tell anybody how you turned my world around
I won't tell anyone how your voice is my favourite sound
I won't tell anybody, won't tell anybody
They wanna see us fall they wanna see us fall down.



Schichtig keek ik rondom me. Het smalle straatje vertoonde geen enkel teken van leven. De talrijke huizen ernaast evenmin. Het enige licht was afkomstig van een enkele straatlantaarn maar het hielp niet veel. Zo goed als alles werd in duisternis omhuld door een dikke mantel van de nacht. De straat leek in geen enkel opzicht op de rumoerige baan die het overdag geweest was. De levendigheid van de dag was helemaal vervaagt en op dit moment werd de stilte enkel door het ritmisch tikken van mijn hakken verstoord. De hevige wind wierp mijn jas open en maakte het kleedje duidelijk dat ik eronder droeg. Ik trok wat aan mijn jas en liep stevig door. Mijn ogen gleden langs de verschillende huizen en bleven hangen toen ze vonden wat ze zochten. Het huis waar ik moest zijn doemde voor me op. Wat wilde ik graag al binnen zijn, lekker warm en veilig. Daar hoefde ik even niet meer te vrezen voor het risico om betrapt te worden door talrijke journalisten die zomaar uit de lucht leken te vallen. Niemand mocht van ons weten. Niemand mocht van mij weten. Het was belangrijk voor zijn carrière en ergens ook wel voor de mijne. Tot nu toe was het zowel Zayn als mij gelukt om onze relatie geheim te houden. Voor de buitenwereld stond ik bekend als een onbelangrijk oud vriendinnetje van Zayn Malik. Maar om eerlijk te zijn is het nooit uit geweest. Vlak voor de liveshows van x factor zouden beginnen, werden zowel Zayn als ik bij zijn manager geroepen. Hij vertelde me recht in het gezicht dat ik niet goed was voor Zayn en zijn carrière. Ik zou het belemmeren om van Zayn een echt meisjes idool te maken. Die dag zal me altijd bijblijven. Ik had me die dag zo rot gevoeld. Ik werd praktisch gedwongen om met hem te breken. Dat is lastig te aanvaarden als je echt gek bent van hem zoals ik. Hoe moest ik overleven zonder Zayn. Ik hield van zijn zoete geur vermengd met subtiele deodorant, ik beminde zijn donkere ogen vol mysterie en ik werd helemaal wild van zijn zachte lippen als ze mijne beroerden. Terug thuis had ik mijn beste vriendin helemaal in tranen opgebeld. Mijn ouders hoefde ik niets te vertellen, ze konden het aan me zien. Op facebook veranderde ik mijn status terug in single. Zo wist iedereen dus dat Zayn terug vrij was. Ik was vol emoties en besloot die avond vroeg in bed te kruipen. De hele nacht had ik gehuild tussen de vlagen van lichte slaap die me zo nu en dan overspoelden. Ik moest mijn bed uit de volgende dag want ik had vakantiewerk. Toen ik over het tuinpad liep had ik hem nog niet gezien, maar toen ik de poort achter me sloot zag ik hem maar al te goed. Hij kwam al op me af en hem ontvluchten kon niet meer. Hij liep met me mee naar mijn werk zonder een woord te wisselen. Ik wilde wel een gesprek beginnen, ik wist alleen niet hoe. "Ik wil je helemaal niet kwijt" kwam er toen plotseling uit mijn mond voor ik het ook maar zelf doorhad. Ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Zayn zuchtte duidelijk opgelucht. "Ik wil jou ook niet kwijt. Ik heb de hele nacht aan je gedacht." Waarom zei hij dat nu? Hij maakte alles moeilijker dan het al was voor me. "Ik heb nagedacht, waarom houden we onze relatie niet gewoon geheim." ging hij verder. Ik wist niet wat er door me ging op dat moment. Het voelde allemaal zo onrealistisch. "Wat bedoel je met geheim?" vroeg ik toen maar een beetje onbeholpen. "Zoals ik het zeg. We blijven elkaar zien en liefhebben natuurlijk, maar we vertellen er niemand over." Zijn blik gleed over mijn gezicht en vervolgde zijn weg naar de grond. Hij zag er nogal verlegen uit op die manier. "Klinkt helemaal geweldig!" en ik meende het ook. Dit moest ons toch wel lukken? En op die manier sta ik nu voor de deur van het huis van zijn grootmoeder. De enige plaats waar niemand ons kan lastigvallen. Een plek waar ik mijn liefde voor Zayn kan tonen. Ik drukte op de bel en niet veel later ging de deur open. Een deur naar totaal andere wereld.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen