Geschreven door LEGGO

002


Ik heb ondertussen al mijn Blackberry er bij gepakt. Er zijn al een aantal bij gekomen in dit kamertje. Ik ga op twitter en ga maar eens wat tweeten. @iZoë : waiting for the results #exciting. Ik stop daarna mijn BB weer weg en niet veel daarna worden we de kamer uitgeroepen. We gaan op een rij staan en stuk voor stuk wordt er een weg gehaald. Ik haal eens diep adem en zit stil te bidden om gekozen te worden. ik ben dan niet gelovig maar ik bid wel eens stil als ik iets graag wil. Er hangt hier een kille stilte, een onmakkelijke stilte. Ik begin steeds meer zenuwen te krijgen. Ineens staan ze voor me, ik kijk ze vol verwachting aan. Ik begin bang te worden, kom op doe niet zo eng. ‘Congratulations and welcome by the dancecrew.’ Zegt de voor mij onbekende man. Ik krijg een grote glimlach op mijn gezicht en knik vriendelijk. Ik kijk even richting de jury die nog steeds aan de lange tafel zitten. Ik zie Justin naar me kijken, wanneer hij merkt dat ik naar hem kijk grijnst hij. Ik kijk snel weg voordat ik rood word. Als is dat nog moeilijk te zien, door de make-up. Niet dat ik heel veel op heb maar heb sowieso poeder en foundation op. Wanneer alle uitgekozen over zijn gebleven, wordt de champagne te voor schijn gehaald. Dit word nog een leuke avond.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen