Hoofdstuk zes

Met een enorme grijns op mijn gezicht kijk ik naar mijn een jaar oudere zus. Ze kijkt me met diezelfde grijns aan. We begrijpen elkaar volledig. Tokio Hotel gaat er letterlijk aan, een voor een. Ze hebben onze toekomst verpest en daar zouden ze voor gaan boeten. Wat denken ze wel niet? Dat ze alles kunnen maken met hun beroemdheid? Bill is gewoon een manwijf, Tom is een arrogante groupie neuker, Georg is gewoon iemand die luistert naar dikke rockmuziek om stoerder over te komen en Gustav? Dat is gewoon een nerd die alleen maar in de boeken zit. Ze hebben gewoon geen leven en dus niks te verliezen.

'Zullen we eerst nog wat drinken en dan naar huis gaan?' vraag ik aan mijn zus die weer knikt en snel bestel ik voor ons nog een wijntje en ondertussen bedenk ik een plan om op zijn bruiloft te komen. Het zou we streng bewaakt zijn door allemaal mensen dus het gaat behoorlijk moeilijk worden. Moeilijk maar niet onmogelijk. Niks is onmogelijk voor Melody en mij. Ik neem kleine slokjes van mijn cola en krijg ineens een goed idee. 'Wat nou als we tussen de gasten dringen, ik heb gelezen dat het op een openbare plek word gehouden. Dan dringen we door, door de gasten en zorgen dat we vlak achter hun staan' zeg ik en ik zie mijn zus goedkeurend knikken. 'We werken dit plan thuis verder af, we moeten geen pottenkijkers hebben' zegt Melody en ik knik en samen drinken we snel onze cola op en stappen daarna terug de auto in en rijden naar huis. Onderweg in de auto is het stil maar dat is het bijna altijd. Al snel zijn we thuis aangekomen en ik neem plaats aan de keukentafel terwijl Melody de spullen uit de kluis haalt en daarna het op tafel legt en tegenover me komt zitten. 'We moeten dit handig aanpakken' begint Melody en als vanzelfsprekend knik ik.

Na een uur nog wat hebben gepraat over het plan ben ik toch wat moe geworden en ik onderdruk een gaap. 'Ik ga maar eens op bed' zeg ik en mijn een jaar oudere zus knikt en samen ruimen we de spullen op en vervolg ik mijn weg naar boven en laat me neerploffen op mijn bed en zucht dan diep. Ik hoop echt dat dit plan gaat lukken wat hun verdienen het gewoon. Dan leren ze het leven te respecteren en niet heel de tijd hun zin moeten doordrijven. Ik hoor vele mensen zeggen dat ze fan van hun zijn, nou dan moeten ze eens beter uit hun doppen kijken. Eikels.

Ik typ dit op mijn BB dus er kunnen spellingsfouten inzitten. Sorry daarvoor.

Reageer (3)

  • dreamtheater

    Snel verder (:
    ook nieuwe abo!
    xo'

    1 decennium geleden
  • Billschicka

    love it!
    je hebt er een nieuwe abo bij :D
    snel verder!
    xx(K)

    1 decennium geleden
  • Humane

    HAHAHAHAHAHAHA
    Ga maar Georgs huwelijk verpesten ^^.
    Dan kan ik met hem trouwen :)
    Neeh, maar ik ben uper fan van je storieee!
    verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen