Hoofdstuk 5

Melody Miller


Die avond zijn Soumia en ik in de stad. Op een terrasje zitten we wat te drinken, een coctail. Er lopen verschillende mensen voorbij, maar vooral veel jongeren die op weg zijn naar een avondje stappen. Ik kijk Soumia even aan en zet mijn tas op mijn schoot. Uit mijn tas haal ik 2 dingen: een papier en een tijdschrift. Soumia kijktt verbaasd naar het tijdschrift dat ik op tafel leg. 'Wat moet je daar nou weer mee?' vraagt ze. Ik kijk haar geheimzinnig aan en trek het tijdschrift weer uit haar handen. Ik zoek de bewuste pagina op en leg hem aan haar voor. "Georg Listing van Tokio Hotel gaat trouwen" staat er met grote letters boven aan de 2 pagina`s die aan het artikel besteed zijn. Soumia leest het artikel snel en andachtig door, iets wat ik al heb gedaan toen ik het tijdschrift gekocht had. Deze dingen kunnen van groot belang zijn, deze dingen kunnen voor ons het verschil maken.
Als Soumia klaar is met lezen klapt ze het tijdschrift dicht en kijkt me aan. 'Wat was je plan?' vraagt ze en kijkt me niet-wetend aan. 'Die bruilloft is een perfecte kans.' Een grijns verschijnt op mijn gezicht. Ik kan er niks aan doen, het voelt gewoon goed. 'Hoe wou je op die bruilloft komen?' 'Dat maakt me niet uit, maar erop komen zullen we. Dat beloof ik je.' Op Soumia haar gezicht verschijnt nu ook een glimlach. We hebben hetzelfde idee in ons hoofd, zoals wel vaker met dit soort ideetjes.


Verder bij 3 reacties!

Reageer (2)

  • Humane

    Yeah!
    Verpest maar lekker de bruiloft ^^.
    (gemeeeeeeen)

    1 decennium geleden
  • xxxsmile

    love it.(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen