Foto bij 19.

Robyn pov.

Met een grote grijns op mijn gezicht word ik wakker.Vandaag is het mijn verjaardag. Vandaag hoor ik eindelijk wat de verassing is! Hopelijk wil mam nu niet moeilijk doen en tot savonds wachten met de verassing. Ik barst nu al van de nieuwsgierigheid!Snel spring ik onder de douche en kleed me aan en poets mijn tanden waarna ik wat mascara en eyeliner opdoe.Met een grijns ren ik de trap af. Goeiemorgen! Lach ik vrolijk. Lachend begroet mama me en wenst me een gelukkige verjaardag. Danke mam =D lach ik vrolijk. En klaar voor de verassing? Grijnst ze. ik sta zowat op en neer te stuiteren en kan écht niet meer wachten. Ga even zitten. lacht mam vrolijk. Vol spanning ga ik op mijn stoel zitten en kijk mam verwachtingsvol aan. Schat.. begint ze. Vandaag moet je al jou spullen inpakken. Ik kijk haar vreemd aan. Is dat de verassing? vraag ik ongelovig.Mam begint hard te lachen. Half .. Antwoord ze. Nog verwarder dan net kijk ik haar aan. Waarom moet ik mijn koffers pakken? Gaan we op vakantie ofzo? Dan ontsnapt alle lucht me en weet ik niks uit te brengen. Nee,We gaan verhuizen begint mam zacht. Terug naar duitsland.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen