Foto bij 18.

~Tijdsprongetje =P~

Robyn pov.

Nog 2 dagen.Dan krijg ik te horen wat die groote verassing zou zijn. 'Het gaat het mooiste verjaardagscadeau ooit voor je zijn' is wat mama zei. Ik weet totaal niet wat ik zou kunnen verwachten,maar ze maakte me wel behoorlijk nieuwsgierig,dat wel.Mijn nummer was ook zo goed als af,wat ook een grote rol speelde in mijn goed humeur,er moesten enkel nog een paar zinnetjes misschien aangepast worden en kijken of de noten goed lagen,maar voor de rest was hij af!Zuchtend keek ik op de klok, nog 4 uur minder! Ik was echt erg,normaal telde ik nooit zo af naar mijn verjaardagen,maar mam had me echt nieuwsgierig gemaakt,anders deed ze nooit zo over een cadeau.Plots gaat de bel en ik loop naar de deur waar een oudere man staat met een klein pakje in zijn handen. Mevrouw fenty?. Euhm,ja dat ben ik.. mompel ik. Wat zou dat nu weer kunnen zijn? ik had niks besteld. Wilt u hier tekenen aub? Nog voor ik de pen vast kon nemen had mijn moeder hem voor mijn neus weggegritst. Dat doe ik wel!Dat is mijn pakje. Als de man ons bedankte en de deur dicht ging keek ik mijn mama vreemd aan. Wat was dat nou? Vraag ik verbaasd. Een deel van jou cadeau grijnst mam en voor ik nog iets kon zeggen was ze al weer terug weg. Nou dat maakt het heel wat minder spannend mompel ik in mijn eigen terwijl ik op mijn klok kijk.Weer een half uur minder grijns ik.God ,dit gaat echt ver!

2 dagen verder~

Tom pov.

Aaaah zalig! Een ganse week vrij! Oh geweldig,ik kom de ganse week mijn bed niet uit denk ik! grijns ik. alle 3 beginnen ze te lachen, succes daarmee! lacht gustav naar me. Ik steek mijn tong naar hem uit en ga nog wat beter hangen in de zetel.Welke dag ist vandaag eig? vraagt georg. Stomme oen,onze eerste echt volledig vrije dag en hij weet de datum niet eens.Maar vandaag is ook nog speciaal om een andere reden.. Robyns verjaardag.. Euhm.. vandaag is 1 januari uilskuiken mompel ik zacht. Maar georg met zijn stomme kop weet nooit wanneer hij zijn mond moet houden en over welke dingen hij beter zwijgt. Ahja! was vandaag ook niet dat een meisje wat jullie kenden jarig?Hoe heet ze weer? -Uilskuiken- gaat er door mijn kop. Robyn. fluister ik zacht en kijk vanuit mijn ooghoeken naar bill die een moeilijk gezicht trekt en kijk georg dan aan met een blik van hou je kom stommerik!Zelf gustav zit met een blik van hou je mond! Georg word knalrood . Ohwja..sorry mompeld hij zacht. Ik rol met mijn ogen,georg kan soms echt een stom kieke zijn van tijd..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen