Foto bij 17.

Robyn pov.

Met een moeilijk gevoel zet ik mijn laptop weer uit.Zo te zien zijn ze ferm bekend geraakt.Hier nog niet zo,maar in duitsland kunnen ze niet veilig meer buiten..God ik mis duitsland.Ik mis alles van duitsland. Nou ok,niet alles,stien,emi en lara mogen er best uit weg blijven,mmaar voor de rest zou ik dolgraag daar terug willen gaan.. Als was het maar om bill even te kunnen zien.En tom natuurlijk ook.. Maarja,ik zit hier nu al zo lang.. iets meer als 2 en een half jaar, binnen 2 maanden word ik 16,dus binnen 2 maanden en 2 weken zit ik al 3 jaar in dit kutland,ver weg van alles wat mij dierbaar was.. buiten mijn mam dan,die heb ik hier nog. Zuchtend loop ik naar onder waar ik tegen mijn mam op knal. Auhw,sheisse! Mompel ik. Sorry ! gaat het? vraagt mam bezorgd. Ja gaat wel.. fluister ik terwijl ik naar mijn mam opkijk. Heb je?.. Heb je geweend? vraagt ze bezorgd terwijl ze me tegoei probeert te bekijken. Ik geef haar een artikel van tokio hotel dat ik afgeprint had en loop zonder iets te zeggen door naar de zetel waar ik mij in laat neer ploffen terwijl ik in gedachten wegzonk,ver weg naar duitsland..


Bill pov.

Stikkapot laat ik mij in bed vallen. Wat een dag! het is al 3 uur snachts..Wat een drukke dagen man! En dat voor een jongen van 17 jaar! Ik en tom zijn 4 maanden geleden 17 geworden,en we hebben het goed gevierd! Maar toch had ik het een moment moeilijk.. Ik heb vaak aan de verjaardagen gedacht die we samen met robyn vierden,dat waren pas toffe verjaardagen! Niet dat het nu niet leuk was maar toch.. Het voelde alsof er iets ontbrak,en dat deed het ook..Na 2 jaar en 10 maanden zou het toch wel wat gesleten moeten zijn zou je denken,maar dat was het niet.. En ik vond het zwaar klote!Zuchtend draai ik mij om in bed en val niet lang daarna in een diepe slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen