Epiloog
Laatste stukje enjoy!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (17)
Je shrijft vantasties bij zomige stuken hat ik een brok in de keel(huil) ik heb bij een van je hoot stuken gehuilt zom mooi was het. En zo mooi is het verhaal ik kan er geen genoeg van krijgen ik ga my children drive me crazy gelijk lezen ik vint je geweldig.
1 decennium geledenwil je alsje blieft een vervolg maken?? ik kan niet zonder dit verhaal:( het eerste wat ik doe als ik thuis ben is 1000000x kijke of je een nieuw stukje hebt geschrefe:$ pllzzzzzz(flower)
1 decennium geledenMaar ik ben heel blij dat ik besloten had om verder te lezen! Ik vind dit een prachtig verhaal! Één van de mooiste die er zijn op quizlet! Je einde vind ik ook super mooi en heel origineel!
Magnifique gewoon!
-xxx-
wow dit was echt een prachtig verhaal <3
1 decennium geledenik ben gewoon sprakeloos...
xx Billschicka
Geweldig prachtig fantastisch verhaal!!
1 decennium geledenIk zal dit echt missen! Het was altijd zo
leuk om te lezen! Je schrijft echt perfect!