Okee misschien worden ze niet te lang uhum ._. Mn bb internet is nogal sloom .

Justin pov:

Ik zat met Mayka aan het strand . Wat is het mooi hier s avonds . We praatten , lachten en vertelden elkaar over onze laatste avonturen . ' En dus , probeerde ze achteruit te schaatsen , maar inplaats daarvan struikelde ze over haar yzers en viel ze op haar neus ! ' Zei Mayka terwyl ze probeerde niet keihard te lachen . Ik proesste het uit en belandde met mn gezicht in het zand waardoor ik nog harder moest lachen . ' Justin hou op met lachen ! Straks droogt je lachklier op ! ' We moesten nog harder lachen totdat iemand mn naam riep . ' JUSTIN ! ' Mn hart stopte met kloppen . Ik ken die stem ... FUQ , SELENA GOMEZ .ik gaf mezelf een facepalm . ' Succes met je Ariel ! ' Mayka keek haar aan alsof het een catfight werd . ' Omdat ik rood haar heb he ? ' Ze beet op haar lip totdat ie wit werd . ' Schat je lip word wit wit , geloof me , witte lippen zyn zoooo uit de mode . ' Mayka glimlachte relaxed . ' Oh gosh nu ga je het hebben ! ' Riep ik . ' Ja , ' zei Mayka rustig . ' Tegenwoordig is een aandacht trekkende hoer ook uit de mode . Schat , doe je mond dicht en kyk niet meer naar ons om . ' Ik zat haar aan te staren . Ik had het nieteens door . Staarde ik haar aan omdat ze zo zo , geweldig is of omdat ze Selena zo heeft - OH GISH DIE GRIET IS - justin hou op . Ze keerde haar hoofd weer naar my toe en we praatten verder .

~
Okee deze is echt slecht .
Dont get me wrong ik heb niets tegen selena .

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen