Foto bij 8.1

ZARRY.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (42)

  • Aves

    Sorry hoor, maar ik schrijf net zo goed als jullie, en ik heb maar 4 abo's en jullie 344. Niet zeuren, ik schrijf voor mijn lezers, ik zou het vreselijk vinden als niemand het las. Liever 10 berichtjes met tips, complimentjes en een leuke mening dan 50 berichten "verder". Ik vind jullie verhaal fantastisch en dat is heel knap want ik ben totaal geen "bélieber". Dus keep on writing en activeer alsje alsje alsje blieft niet zo weinig.

    xxx

    1 decennium geleden
  • malletto

    veel reacties hier vind ik helemaal kloppen,
    dit verhaal is echt geweldig en ik lees het altijd maar plaatst gewoon niet altijd reacties.
    en jullie mogen best trots zijn op jullie 344 abo's, de meesgr halen dat niet eens,
    en weet wel dat als je minder schrijft het noet echt motiverender wordt voor lezers om verder
    te schrijven, ze zullen waarschijnlijk een ander berhaal lezen en dan is het echt zonde van jullie verhaal!

    anyway i loe this story!!!

    1 decennium geleden
  • LordDisick

    Dit is niet lullig bedoeld, een ik ben dan ook een stille lezer omdat ik niet altijd tijd heb om een originele reactie te plaatsen want ik weet zelf dat je niet gelukkig wordt van 'snel verder!!!!!!' nee. Maar het komt soms een beetje over dat jullie het alleen maar doen voor de reacties en kudo's.. natuurlijk is dat geweldig, maar schrijf het met plezier en voor de mensen die wél een reactie plaatsen. Wees blij met wat je krijgt, sommige schrijvers hier op Quizlet krijgen helemaal geen reactie. Terwijl ze dat hard verdiennen, jullie verhaal is geweldig en keep up the good work maar doe niet alsof het geen enkele waarde krijgt <3.

    1 decennium geleden
  • Eurydice

    Ik snap goed dat jullie feedback willen. Allemaal reacties over hoe geweldig iedereen het vindt en alles is natuurlijk leuk om te lezen en heel motiverend, maar het is niet dat je er veel van leert en dat het helpt met het beter worden qua schrijven.
    Een ding wat vaak fout wordt gedaan in dit verhaal is het gebruik van de enter. Hier de uitleg van de bèta's hierover, als ik het hier uit ga leggen wordt deze reactie belachelijk lang.
    Verder wil ik best heel mierenneukerig alle spel- en interpunctiefouten eruit halen, maar ik heb gemerkt dat op Q het niet altijd wordt geapprecieerd als je dat in een reactie doet. Als jullie het wel op prijs stellen, mogen jullie het altijd zeggen (:

    Anyway, keep up the good work. Dit was wel even wat kritiek, maar jullie verhaal is zeker niet slecht (:

    1 decennium geleden
  • YasmineSmith

    Ik snap het heel goed! Maar ik ben niet echt een type die overal een reactie schrijft ik ben meer van de kudo's geven. Snappie!
    Niet lullig maar ik weet nooit echt wat ik moet schrijven!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen