Foto bij 16.

I know it's rihanna xD maar in deze story niet =D maak maar een ander beeld van rihanna,of doe alsof ze niet bestaat in dit verhaal(A)
~Dit is dus Robn na haar make over =D

Robyn pov

Nog steeds in shock kom ik thuis aan en trek de voordeur achter mijn kont dicht. Ah robyn! waar bleef je nu? ik was echt..ratelt mijn moeder terwijl ze naar de deur loopt maar valt stil als ze mij ziet en ook haar mond zakt letterlijk open.Halleellujaa fluistert ze dan zact. Ik grijns breed, Hoe vind je het? Plotst stort mama in tranen uit en omhelst me, omg robyn,je bent echt zo mooi ! wow.. mijn meisje word al een hele dame!.Lachend bevrijd ik mij uit mama zijn greep, Niet te sentimenteel doen he! lach ik. Mama lacht even en kijkt me nog even aan. Ik lach terug naar haar en loop naar de living waar ik mijn gitaar pak en verder aan mijn nummer werk.na een tijdje zet ik hem zuchtend aan de kant en haal een glas cola uit de keuken en loop hiermee terug naar de living terwijl ik de radio aanzet. De presentator zeikt wat vanalles en dan begint een liedje wat ik nog nooit gehoord heb maar aan de eerste noten te horen,wel een goed nummer lijkt.

Keiner mehr da der mich wirklich kennt
Meine welt bricht grad' zusammen
Und es läuft'n happy-end
Um dich weinen soll ich nicht
Ich weiß unsterblich sind wir nicht
Aber du hast mal gesagt

De tekst is tot nu toe wel toepasselijk , grijns ik in gedachten,Maar ik ken die stem precies? Denk ik in mijn eigen,en bij het volgend stuk laat ik mijn glas perongeluk vallen en valt mijn mond open en staan mijn ogen groot uiteen voor de rest van het liedje.


Wenn nichts mehr geht
Werd' ich ein engel sein - Für dich allein
Und dir in jeder dunklen nacht erschein'
Und dann fliegen wir weit weg von hier
Wir werden uns nie mehr verlier'n

Bis du mir das erste mal erscheinst
Stell' ich mir vor dass du von oben
Mit den wolken für mich weinst
Ich wart unendlich lang auf dich
Doch so unendlich ist es nicht
Denn du hast mal gesagt

Wenn nichts mehr geht
Werd' ich ein engel sein - Für dich allein
Und dir in jeder dunklen nacht erschein'
Und dann fliegen wir weit weg von hier
Wir werden uns nie mehr verlier'n
Nie mehr verlier'n
Wenn nichts mehr geht

Denk nur an mich und du siehst den engel der neben fliegt
Denk nur an mich und du siehst den engel der neben dir fliegt

Wenn nichts mehr geht
Werd' ich ein engel sein - Für dich allein
Und dir in jeder dunklen nacht erschein'
Und dann fliegen wir weit weg von hier
Wir werden uns nie mehr verlier'n

Wenn nichts mehr, wenn nichts mehr geht
Wenn nichts mehr, wenn nichts mehr geht


Tranen vullen mijn ogen.die tekst ken ik,ik heb hem ooit nog zelf opgezegd,Tegen mijn beste vriend bill kaulitz,de jongen waar ik eigenlijk meer dan vriendschap voor voelde,maar het nooit heb durven te vertellen..Door het verschrikken hoor ik de naam van hun band bijna niet maar had hem op het nippertje nog verstaan. Tokio hotel,met wenn nichts mehr geht,ik snel naar boven en zet de laptop aan en zoek direct tokio hotel op,en idd allemaal fotos van tom,2 andere jongens en bill..
Moeilijk slik ik de brok in mijn keel weg,en bij het zien van de fotos van bill krijg ik weer dat stomme gevoel.

Het gevoel van verliefdheid..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen