Foto bij Behind the black gates of Mordor. {Lord of the rings}  [6]

Dit is deel 6, eigenlijk zou het 1 groot deel worden maar dat zou te lang worden dus het wordt in 5 delen gesplitst.

Een paar foto's voor diegene die nog niet weet wie is:

Boromir

Aragorn

Gandalf de grijze

van links naar rechts: Merry, Frodo, Pippin en Sam

Legolas

Gimli

Elrond

enjoy

Ik gin even een klein wandellingetje maken door het gebouw en de tuin, nu ik toch niks te doen had. Toen ik in een doorgang kwam, waarbij je ook naar buien kon, hoorde ik een stem. De stem van Elrond: "Vreemdelingen uit verre landen, oude vrienden jullie moeten de bedreiging van Mordor beantwoorden. Middle-earth staat op de rand van de afgrond. Niemand kan eraan ontsnappen. Verenig je of jullie gaan ten onder. Elk ras verbonden met dit ene noodlot. Breng de Ring voren, Frodo." Ik leunde tegen een muur zodat het iets comfortabeler zou zijn. En eigenlijk ben ik niet stiekem aan het meeluisteren want eigenlijk zou iedereen me kunnen zien staan, Elrond had me al opgemerkt maar vond het blijkbaar niet er. Een kleine persoon kwam naar voor, blijkbaar een hobbit genaamd Frodo. Hij was wel schattig als je hem op een bepaalde manier zag. Eigenlijk was dit wel een rare bijeenkomst: Elfen, Dwergen, Mensen, een tovenaar, ik,... Ik hoor Boromir iets zeggen maar het was te stil om het te kunnen verstaan. Iedereen keek in de richting van de Ring. Na even stond Boromir op, begon 'rond te lopen' en begon te spreken: "In een droom", had hij weer een nachtmerrietje, fluisterde ik een beetje sarcastisch en plagerig, "zag ik de Oostelijke hemel donker worden maar in 't Westen volharde 'n bleek licht. Een stem schreeuwde: 'Jullie verdoemenis is nabij. Isildurs vloek is gevonden.' Isildurs vloek" Boromir stapt steeds dichter bij de Ring, nog één stap en hij heeft de Ring.

Reageer (7)

  • Virtuoso

    Omdat reacties iedereen blij maakt.
    Geef ik je nog een reactie.
    En omdat ik dit MOEST zeggen:
    PIPPIN <33

    1 decennium geleden
  • Virtuoso

    SNEL
    VERDER
    ME LOVES LOTR <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen