Foto bij OO2 - Cullens.



Schoeneninloopkast van Rhine.




~ Rhine ~

Ik gleed van de rug van Jessica af en volgde haar naar binnen.
het huis was openlijk en mooi en groot.'ga maar zitten.' zei Carlisle.
ik knikte en nam plaats naast Jessica.'dit is ook vanaf nu jullie huis.' zei Carlisle.'Dankuwel.' zei Jessica beleefd.'Ga maar met Edward naar de bos. hij help je wel met jagen.' Jessica stond snel op en volgde Edward naar buiten. ik zelf zat stil op de bank. ik keek naar de gespierde jongen die me strak aan keek. vragend keek ik hem aan. hij glimlachtte lichtjes. en ik glimlachtte terug.'Dus je heet Rhine?.' ik knikte op zijn vraag. hij plofde naast me waardoor de bank beetje zakte.
'Dus. vertel is Madame. wat vind je leuk?.' ik grinnekte zachtjes.
'Tekenen. en Muziek en Shoppen. Jij?.' hij glimlachtte breed.
'Sport. Honkbal. Voetbal kijken. Boxen. grapen uithalen. plagen en nog veeel meer hoor.' ik lachtte om zijn reactie.'Je hebt hoop hobby's blijkbaar.' hij knikte heftig Ja.'Ik heb Passie voor Horror. I Just Like it. en jij?.' 'Horror?. nee te eng.' hij lachtte opeens.'Dacht ik al hoor. ik zal verbaasd zijn als je het leuk vond.' ik lachtte mee.
'alsof jij Shoppen leuk vind.' 'Hmm als het niet te snel winkel in winkel uit is dan wel.' ik keek nep verbaasd.'Wauw.' hij glimlachtte scheef. je kon zijn kuiltjes zien wat bij hem heel schattig stond.
ik had bijna zin om speels erin te knijpen. hij had kort zwart haar.
wat hem nog schattiger maakte. hij was breed gespierd. net een beer.
maar leek heel aantrekelijk. ik denk dat meer dan duizende meisjes voor hem in rij zullen staan. maar ik had dat kans heus niet. teminste dat denk ik.'Waar denk je aan?.' hoorde ik Emmett vragend vragen.'Oh Niets hoor. dacht gewoon ergens aan.' zei ik glimlachend waarop hij knikte.
'Gaan jullie naar school?.' hij keek op. en keek me recht in ogen aan.
'Ja. maar ben bijna afgestuudeerd. Jij?. in welke jaar was je?.' ik dacht effe na.'4 of 5. denk ik. ik ben 18. bijna 19.' hij knikte.
'Hoe oud ben je veranderd?.' zei ik.'20 Jaar. was door een beer aangevallen en werd door Rose gered. gelukkig maar. ik ben der dankbaar.' zei hij trots en blij.'Dus jij heb Vans schoenen aan?.' vroeg hij.'Iets mis mee?.' vroeg ik.'nee. heb ik ook.' ik keek verbaasd.
hij lachtte en wees naar zijn voet. inderdaad hij had zwarte Vans aan.
'Zit gewoon lekker hoor.' zei hij. ik had zwart roze. met blokjes.
vond ik best mooi. en het zat ook lekker. en je kon ook goed lopen. tenzij je struikel. het is gelukkig nu weekend. bijna. het is vrijdag.
en nog 2 dagen. en dan Maandag. opeens voelde ik dat ik opgetild werd.
ik begon te gillen maar toen ik door had wie het was. stopte ik met gillen en keek raar.'Ach wees niet bang. we gaan aleen zwemmen.' zei Emmett plagerig.'Wat!. Nee!. Nee!.' zei ik. maar hij luisterde niet en liep naar buiten en er was een grote lichtblauwe zwembad. het leek heel diep. bang slikte ik. maar Emmett in tegendeels keek me glimlachend aan.
'Je ben gek.' zei ik.'Miss op jou ja.' en toen sprong hij de water in.
hij liet me niet los en kwam met me naar boven. ik hapte naar adem.
en keek paniekerig. me hard bonkte bang snel.'Rustig maar. ik heb je vast hoor.' Fluisterde Emmett bij me oor.'Ja leuk hoor. ik ben mens hoor geen Vampier ofzo.' 'Weet ik ook wel.' zei hij en kwam water uit.
'Mooizo.' zei ik onhoorbaar. hij deed zijn shirt uit.'Oeeh. hott.' zei ik lachend en hij grijnsde breed.'Ik kom er aan hoor.' snel rende ik naar binnen en voelde al snel zijn sterke armen om me heen. ik grinnikte zacht en voelde zijn lippen bij me hals zuigen. ik kon me niet houden en een kreun verliet uit me lippen. ik wedde dat hij grijnsde.'Lekkere plekje.' hij tilde me op en ging zitten en zette mij op zijn schoot en sloeg zijn armen om me heen en begon weer te zuigen aan me hals. steeds verliet een kreun uit me lippen. en bloosde steeds erger.

En?. wat vonden jullie van?xD.

Reageer (4)

  • kickassgirl

    Snel verder gaan.(H)

    1 decennium geleden
  • BloodySky

    Je bent echt gemeen he,
    Omkoperij is oneerlijk, maar ik ga doe het toch

    Leuk gevonden trouwens, en al meteen bevriend met Emmett, hilarisch gewoon wat er gebeurt,

    Ik heb niet echt veel inspiratie om hier nog bij te schrijven eens denken.


    Ik weet niets mee, i love your story

    Snel verder (H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • BOTDFJayy

    cool!!!

    Snel verder

    *nieuwe abo xD*

    1 decennium geleden
  • Hollstein

    Echt een leik hoofdstuk
    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen