Foto bij Three years ago [3]

In een flits was ik weer terug in het heden. Ik liep naar de keuken en besloot iets te eten te maken. Ik had best wel honger. Ik kwam net van een lange dag school. Een lange dag die maar niet voorbij wilde gaan. Ik trok de koelkast open en zat te twijfel over wat ik zou eten. Vlug kwam ik op het idee om een snelle pastasalade te maken. Ik pakte wat ik nodig had en ging aan de slag. Toen alles klaar was liep ik naar de bank en startte mijn laptop op. Toen die klaar was met opstarten zag ik gelijk msn omhoog springen. Ik herinnerde me het papiertje waarop Moussa zijn msn had geschreven. Op het moment dat hij me die gaf was ik vastbesloten geweest om hem toe te voegen op msn. Maar op dit moment twijfelde ik erg. “Wat nou als hij een loverboy is, wat nou als hij een crimineel is, wat nou als het een vieze engerd is?” schoot er door mijn hoofd heen. Zo veel verschillende “wat als’” maar niemand die me er een antwoord op kon geven. Deed ik er wel verstandig aan hem toe te voegen op msn? Ik zuchtte diep en meldde me aan. Ik besloot hem toch maar toe te voegen. Hij wilde alleen maar babbelen toch? Meer niet. Mocht zijn gebabbel naar mijn hoofd stijgen, dan kon ik hem nog altijd blokkeren en had ik geen last meer van hem. Ik zag dat ik toegevoegd was door iemand. Het was Moussa. Gelijk begon hij te praten toen ik op accepteren drukte.
MOussaaá says:
Heey Tasnim!
Tasniim (F) says:
Hey Moussa.
Alles goed?
MOussaaá says:
Ja, rustig, hmdl.
Met jou?
Tasniim(F) says:
Ja, ook goed, alhamdolillah
MOussaaá says:
Mooii zo :)
Ewa Nims, als ik je zo mag noemen, vertel me eens iets over jezelf.
Tasniim says:
Je mag me best zo noemen, en vertel wat wil je weten.
MOussaaá says:
Van alles en nog wat natuurlijk! Dus begin maar bij het begin.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen