Hoofdstuk 12
Daar stonden we dan. Mijn ouders, James (de butler), Jim & Tim (onze bodyguards), Liz en ik op het vliegveld van Londen aan het wachten op Justin. Ik had er helemaal geen zin in dat hij bij ons kwam omdat mijn ouders hadden gezegd dat de dag voor Justin dacht naar huis te gaan, zouden Pattie, Scooter en ene Jeremy vertellen van de bruiloft. ‘Hou je aan het plan’ fluisterde Liz nog in mijn oor toen we Justin aan zagen komen met Kenny achter hem met een heleboel koffers. De afgelopen week had ik Liz alles verteld over dat hij het nog niet wist en dacht dat hij en ik gewoon vrienden waren. Gelukkig snapte Liz dat ik écht niet ging flirten met Justin om hem verliefd op mij te laten worden zodat hij minder moeilijk zou reageren. Dus hadden we een plan bedacht. Als er iemand bij Justin en mij was (wie dan ook behalve Liz) zou ik poeslief tegen hem doen precies wat mijn ouders willen, maar als Justin en ik alleen waren (of met Liz) zou ik super arrogant doen en hem gebruiken als mijn personal assistant. ‘Heeei Justin!’ kirde ik en ik gaf hem een knuffel. Justin keek een beetje raar maar zei toen ‘Yo Emily, What’s up?’ ‘Met mij gaat het veel beter nu jij er bent’ ik keek flirterig naar hem en zag in mijn ooghoeken dat mijn ouders tevreden naar me keken. ‘We kunnen beter gelijk naar de auto’s gaan voordat iemand ontdekt dat de royalty’s en een celebrity hier zijn.’ Zei Kenny die rond keek. Ik knikte en we liepen naar de uitgang waar de limousines al stonden te wachten. Mijn ouders hadden er twee geregeld en een busje. In de ene zaten zijzelf, in het busje zat het Personeel waar Kenny ook in werd gepropt en in de tweede limo zaten Justin, Liz en ik. Eigenlijk zouden Justin en ik alleen in de limo zitten, maar ik wilde dus écht niet alleen met hem! Dus na lang zeuren mocht gelukkig Liz ook mee. ‘Woah coole limo!’ Riep Justin vol verbazing uit. Het was ook echt een coole Limo. In de superzachte banken zitten twee aquariums, er zijn twee koelkasten; in 1 zit drinken en in de andere zit ijs en chocola, er zit een super cool muziek systeem in en zo’n raam in het dak wat je open kan schuiven, echt heel chill dus. Ik plofte neer op de bank en Liz ging snel naast me zitten zodat Justin tegenover ons moest gaan zitten. ‘Heb je er zin in?’ vroeg Liz aan Justin die blij glimlachte ‘Ja, Emily en ik gaan vast heel veel lol hebben.’ Ik rolde met mijn ogen en zuchtte diep. Verbaasd keek Justin me aan ‘Wat is er?’ ‘Denk je nou echt dat ik met joú lol ga hebben?’ ‘Huh? Wat bedoel je?’ Nu lachte Liz ‘Like duh! Justin, denk je nou echt dat jullie vrienden gaan worden? Je bent nu even een populair zangertje, maar volgend jaar is íedereen je al weer vergeten.’ Zegt ze arrogant. Justin kijkt me gekwetst aan. ‘Denk jij dat ook, Emily?’ Ik lach hard ‘Ja duh, Lozer!’ Ik voel mijn mobiel trillen en kijk er is. Zag je hoe hij net keek? Ik vind het eigenlijk echt zielig voor Justin. Was ik te hard? XL Ik stuurde een smsje terug naar Liz Ik vind het ook niet leuk om zo tegen hem te doen. Hij is echt aardig! Maar het moet… XEm Ik staarde uit het raam. Justin keek net echt alsof hij moest huilen. Dit is echt niet leuk! Ik pak mijn mobiel weer en zie dat Justin een tweet heeft geschreven op twitter. Justin Bieber: Just arrived at the airport in London. Hopefully I'll get a fun time with @Emilyswagg Gelukkig schrijft hij niets over hoe Liz & ik ons gedragen. Bijvoorbeeld dat hij weer iets schrijft over RoyalHaters ofzo. Mijn vader zou daar echt heel boos om worden! Opeens stopt de auto ‘We zijn er’ roept de chauffeur. Het is niet de chauffeur die mij altijd naar school brengt, Richard, maar een van de chauffeurs van mijn ouders. Richard had vandaag vrij dus moest er een van mijn ouders’ chauffeurs rijden. Ik stopte mijn mobiel weg en stapte uit. Mijn moeder staat buiten op ons te wachten. Hmm… vreemd, normaal wacht ze nooit en gaat ze gelijk naar binnen. Ze wil zeker geen slechte indruk maken op Justin ofzo. ‘En was het een beetje gezellig?’ vraagt ze met een neppe glimlach op haar gezicht. ‘Jaa het was heel gezellig hé Jussie’ roep ik met een hoog stemmetje. ‘Ja hoor’ mompelt hij. ‘Nou dat is mooi! Emily, laat onze gast zijn kamer eens zien.’ Zegt mijn moeder dwingend. ‘Okee, kom je mee Justin?’ ‘Maar mijn koffers?’ ‘Die zet James wel op je kamer. Ga jij naar huis Elisabeth?’ Vraagt mijn moeder aan Liz ‘Ehm ja hoor. Doeg Em’ Liz geeft me een knuffel en fluistert ‘sterkte met Justin’ en ze loopt weg. Justin en ik lopen naar zijn kamer. ‘Coole kamer.’ Mompelt hij. ‘Ja. Ik ga naar mijn kamer. Ik zie je wel met het eten.’ En ik wil net weglopen als justin mijn arm pakt. ‘Waarom deed je zo in de limo?’ Justin gaat op het bed zitten en trekt mij naast me. De deur staat nog open en ik zie dat er iemand naar ons staat te kijken. ‘Hoe bedoel je?’ vraag ik poeslief. ‘Jeweetwel. Dat met Liz.’ Ik lach lief naar hem ‘O dommie, dat was toch maar een grapje!’ Braak! Serieus als ik iemand zou tegenkomen die zo slijmerig doet als ik doe zou ik echt weglopen! ‘Oh oke’ Ik sta op en loop naar mijn kamer. Daar laat ik me op mijn bed vallen. Pff… ik vond het al niet leuk hoe ik moest doen tegen Justin in de limo. Maar om dat 2 maanden vol te houden gaat echt heel moeilijk worden…
Reageer (6)
VERRDERRR
1 decennium geledenverder?
1 decennium geledenVerder
1 decennium geledenwaarom ben je gestopt? ( <3
1 decennium geledenweoheoeh verder !
1 decennium geleden