Foto bij 10. Aphasia Hayek <3

Sorry dat ik zo lang niet heb geschreven maar ik was op vakantie en daar kon ik niet schrijven! En mijn oma is 3 maanden geleden overleden en het begint nu pas tot me door te dringen dus ik had ook niet zo veel zin om te schrijven, ik heb nog steeds niet veel inspi, maar ik vondt dat het weer tijd werdt dat ik iets ging posten voor jullie, dus daarom dit hoofdstuk. Sorry als die slecht is.

Ps. vinden jullie dit plaatje ook niet super!xD

Aphasia Hayek Pov.

'Je zou eens moeten weten wat voor een honden het zijn' mompelt het meisje, Leah heet ze geloof ik. 'Moet ik dat snappen?' vraag ik haar, ze schrikt op uit haar gedachten lijkt het wel en ze kijkt me aan. 'Huh wat?' zegt ze. 'Je zei net: Je zou eens moeten weten wat voor honden het zijn, dus vroeg ik moet ik dat snappen' zeg ik 'Ow, nee dat is niks' zegt ze snel. 'Hoe kon je dat horen?' vraagt Emily 'Met mijn oren, hoezo? Kon jij dat niet horen dan?' vraag ik 'Beetje' zegt ze 'Nou dan' grinnik ik. Die gasten kijken me even vreemd aan, en ik haal alleen droog mijn schouders op. Ik pak mijn telefoon uit mijn Channel tas en zie dat ik een bericht heb. Ik open het bericht en zie dat het van Matt is. Ik krijg gelijk een glimlach op mijn gezicht.

Aan: Aphasia Hayek
Van: Matt Rutherford

Hee gekkie, hoe is het daar in euhm hoe heete het ook alweer?
Ben je veilig aangekomen? Hoe groot is je kamer? Wonen er beetje leuke mensen? We missen jullie hier nu al, kom snel keertje terug! Het is saai zonder jullie, zelfs Rachel mist je dus dat is zeker weten iets

xxxxxxxx Matt


Ik grinnik zacht, gek! Ik druk op het nummer van Matt en besluit hem maar te bellen. Hij gaat een paar keer over en dan neemt een veel te hypere Matt op.

M=Matt, A=Aphasia

M)Hee Schat!
A)Hahah hee Honey
M)Hoe is het daar?
A)Wel oke, mis jullie nu al en ik ben er pas een halve dag!
M)Ik kom snel langs met de andere
A)Lijkt me super, en het dorp waar ik woon heet Forks, remember
M)Owja, dat was het!
A)Ja dat is het ja!
M)Haha oke dan
A)Meende je dat echt?
M)Meende ik wat echt?
A)Dat Rachel me mist? Wat dat kan ik niet eens geloven, wij haten elkaar! Ik wil haar liever dood dan levend! Daarom zijn ik en Quinn zulke goede vriendinnen want zij denkt er hetzelfde over!
M)Haha gek te geloven he, maar ze zei het wel in de klas
A)Wat zei ze dan?
M)Weet je het is echt saai zonder het bitchy gedrag van Aphasia, en het gekwebbel van Sutton en Chatonja en het gestoorde gedrag van Jayelle, ik mis ze!
A)No way dat ze dat zei
M)Yes way, dat zei ze echt
A)Whahahahah, dat vindt ik echt mega grappig, ik mis haar totaal niet! Het enige wat ik mis zijn jullie dan op Rachel na en Mr. Schue, en mijn cheerleading kleren
M)Jij met je cheerkleding!
A)Ja sorry hoor, ik leef voor Cheerleaden ja!
M)Hebben ze dat daar in het dorp niet dan?
A)1.Ik heb geen idee, 2. Ik weet niet eens naar welke school ik moet, ik hoop nog steeds geen maar daar is mijn moeder het niet mee eens want papiertjes zijn belangrijk blablabla!
M)Ja mijne zegt dat ook altijd, dus dan pak ik altijd een paar witte vellen en schrijf er op Matt Rutherford geslaagd en geef die aan haar en dan zeg ik erbij, hier zijn de papiertjes!
A)Hahah, dat heb ik ook een keer gedaan en toen moest ik voor straf naar mijn kamer om een goede te maken op de computer!
M)Whahah jou ma is echt chill!
A)Ja toch, ik hou van haar met heel mijn hart, hahah
M)Moet ook
A)Moet niet, mag! Dat zegt mijn mam altijd, je moet niks maar je mag!
M)Hahah ja als je het zo bekijkt haha
A)Ja toch, weet jij wie er nu captain is bij de cheerios nu ik weg ben?
M)Ja, Quinn Fabray en Santana Lopez is co-captain
A)Quinn? De bitch, gaat ze me niet eens even bellen om het me te vertellen! Tsss dat vergeef ik haar nooit meer!
M)Je vergeeft het haar al over 1 minuut lieve schat
A)Weet ik, maar ik moet wel even beetje drama gebruiken he
M)Ja echt wel, dat is ook iets wat we hier missen, DRAMA!
A)Ja ik ben de enige echte drama Queen he dus
M)Echt wel, maar ik moet gaan
A)Hahah oke, ow en niet met andere wijven gaan he nu wij weg zijn he, want ik doe je wat als ik daar achterkom!
M)Don't worry, ik hou te veel van haar om vreemd te gaan!
A)Beter voor jou ja!
M)Oew gaan we nu dreigen he haha
A)Ja man! maar byee
M)Byee
A)Kusjes aan iedereen
M)Zal ik doen
A)Oke love ya
M)Hahah Love ya to

En toen hingen we op, een gesprek van een kwartier! Ik was helemaal vergeten dat ik nog bij de andere mensen aan tafel zat in Emily's keuken. 'Was dat je vriendje?' vraagt Paul 'Nope, mijn beste vriend, hij heeft wat met mijn zusje' zeg ik 'Oke dan' zegt hij droog.

Reageer (3)

  • Acksis

    Ze leuk!!!!!!!!!!!!! Snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • BloodySky

    xD

    Zoooooooo droog dat laatste xD

    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Raesvh

    :p
    'Was dat je vriendje?' vraagt Paul 'Nope, mijn beste vriend, hij heeft wat met mijn zusje' zeg ik 'Oke dan' zegt hij droog. 'Hahah.'
    Snel Verder <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen