~ 016: looking at the stars
Ik liep naar de tuin en liet me neervallen op onze schommelbankje met kussens. Dit zou opzich een perfect moment zijn om hier met je vriendje te zitten. Sterren aan de hemel, een schommelbankje, gewoon perfect. Ik sloot mijn ogen en dacht terug, terug aan Nederland, terug aan het surfen, terug aan alles, Alles wat mij gelukkig maakte, alles wat ik achter moest laten. ‘Amelia?’ hoorde ik iemand zachtjes zeggen, een stem wat ik op dit moment graag wou horen, ookwel de enige persoon die mij bij mijn voornaam noemt. Ik opende mijn ogen en zag hem, hem die mij gelukkig en verdrietig op het zelfde moment maakt. Ik veegde mijn tranen weg en keek naar de hemel vol met sterren. ‘Can we talk’ ging hij fluisterend verder, ik knikte en volgde zijn bewegingen hoe hij naast mij ging zitten.
‘I’m sorry, i really am’ ‘Then tell me why you lied, i already said to you that i hate people who lie’ ik keek hem vol verwachtig aan maar hij bleef stil, gewoon stil. ‘You know what, If you don’t even want to explain why, you better just be quiet. I’m not the one who is wrong, but you are Zayn, you freaking are’ ik slikte en kreeg al meteen tranen. ‘Taylor, my ex-girlfriend.. I’ve known her since kindergarden and we were best friends, we promised eachother that we will be together forever but then.. I did an audition at x-factor and became famous, it wasn’t the same anymore between her and me. She act different she just wanted to get famous’ vertelde hij en ik merkte dat hij het meende. ‘Since then i never trusted girls. Then you came, you were different.. I thought that It would be better if you didn’t knew that I was famous so we just could be like normal people’ vertelde hij snikkend verder en keek mij vol spanning aan. Met mijn vingers veegde ik zijn tranen weg en ik drukte mijn lippen op de zijne. Al snel volgde er een romantische en liefdevolle zoen. ‘Are you still mad’ vroeg hij voorzichtig en ik schudde mijn hoofd. ‘No i’m not, but you should never ever ever compare me to one of your ex’es and never lie to me again’ ‘Promise’ antwoordde hij opgelucht. Hij drukte zijn lippen weer op mijne en ik opende gewillig mijn mond. Zijn tong gleed naar binnen en vond de mijne al snel, na een paar rondjes ronde hij het af door nog een kusje te geven op mijn lippen.
Reageer (3)
Aaawh ! (:
1 decennium geledenaaaawwh (:
1 decennium geledensnel verduuur(flower)