Hoofdstuk vier

Soumia Yilmaz


Met een glimlach rond mijn lippen begin ik wat te praten met de vierde klant van vandaag. ‘Het is dan zeker wel lastig om voor twee kinderen te zorgen?’ vraag ik aan de vrouw die net een heel verhaal heeft vertelt over het feit dat ze een alleenstaande moeder is van twee kinderen. Een van acht en een van vijftien. ‘Ja behoorlijk, vooral voor mijn oudste dochter want ze is in de puberteit’ zegt ze en ik knik begrijpend. ‘Heb jij nog broertjes of zusjes?’ vraagt ze en ik glimlach even. ‘Ik heb een oudere zus van achttien’ zeg ik en ze knikt vriendelijk. ‘Wat vind u er van?’ vraag ik als ik met haar haren klaar ben en ze bekijkt zichzelf even in de spiegel. ‘Prachtig, ik ga hier zeker weten vaker komen’ zegt ze en ik lach even. Ik loop met haar mee naar de kassa en noem het bedrag die ze dan ook vriendelijk betaald en dan de kapperszaak uitloopt. Snel ruim ik de troep rond mijn afdeling op en neem even een pauze in de koffiekamer aangezien mijn volgende klant pas over een uur komt. Ik loop een beetje verder van de groep vandaan en draai het nummer van mijn zus. Na drie keer overgaan neemt ze nog niet op en met een zucht stop ik mijn mobieltje weer terug in mijn broekzak. ‘Soumia kan je even de afwas doen?’ hoor ik mijn baas vanuit de wachtruimte roepen en ik rol even met mijn ogen. Tuurlijk lui varken.

Pas na twee reacties verder!

Reageer (4)

  • PrincessDidi

    cool cool =D
    snel verder ^^
    dit is bericht nummer 4 =D ghehehe x]

    1 decennium geleden
  • ilovenobody

    Yeeh nu moeit je wel verder
    want het zijn er nu 3

    1 decennium geleden
  • xxxsmile

    mooi geschreven.<33

    1 decennium geleden
  • Humane

    lui varken xd
    Leuk hoofdstuk!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen