2 weken later

uit de ogen van jason

ik heb de hele nacht liggen woelen, ik bleef maar dromen over me echte vader, elke keer dezelfde droom.
'jason wat lig je te woelen' 'lisa ik ga echt niet terug naar de cel' 'je hoefd niet terug' 'waarom ben je nog bij me ik heb je neer geschoten' 'ik hou van je jason, ookal heb je me neer geschoten'.
lisa begon zachtjes me buik te kussen, het gaf een fijn gevoel dat iemand eindelijk van me houd om wie ik ben en niet voor wat ik doe.
'lisa waarom hou je van me?' 'omdat.....met jou beleef ik nog eens wat en mijn hart houd van jouw'.
ik moest wel even lachen, ik pakte lisas hoofd en begon er kusjes op te geven.
er kwam net een dokter binnen toen ik bij haar mond was 'aaaaaaaah damn' dacht ik bij mezelf.

uit de ogen van lisa

jason wou me net zoenen toen de dokter binnenkwam om me te controleren.
ik zag jason chagerijnig kijken, ik moest even lachen.
na mijn onderzoek (waar jason heel de tijd naar me zat te kijken)
'waarom zat je heel de tijd naar me te kijken' 'je bent prachtig' 'slijmbal je wil gwn een kusje van mij omdat het net niet kon' 'hoe raad je het'.
ik gaf hem een kus en toen.......

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen