Most I need is you Part 2
Hayley pov
Papa Roach speelt hun laatste song voor vandaag : Last Resort .
Ik voel hoe het zweet me van het voorhoofd glijd.
maar dat is nog niets te vergelijken met hoe Jacoby zweet.
helaas zal ik dit minstens 2 jaar moeten missen , tot ze weer gaan optreden.
zo als altijd neemt Papa Roach een foto van het publiek waar ze die avond voor gespeeld hebben en bedanken ze al hun fans voor de steun en al het goede wat ze verder brengen.
het volk stroomt naar buiten en de concertzaal loopt leeg , er zijn natuurlijk nog een aantal mensen die nog iets drinken maar stil aan is er niets meer te zien van dit evenement .
aangezien het concert is uitgelopen en ik dus de laatste bus voor vandaag op weg naar huis heb gemist zal ik mijn nacht moeten door brengen op straat. ik blijf zolang mogelijk in de concertzaal voor tog nog wat warm te zitten maar dan vertrek ik uiteindelijk naar buiten , ik krijg het briljante idee om langs de ariesteingang te passeren maar er was nog niets te zien . ik leun tegen de muur en sta verscheidene minuten in een oase van stilte te wachten bijna een kwartier later hoor ik voetstappen en kijk om daar is Jerry 1 van de gistariste van Papa Roach hij merkt me niet op en loopt richting de parking waar bussen staan . op het laatste moment kijkt hij om en schrikt hij van mijn gedaante in het donker , ik lach waarop hij ook een glimlach krijgt , hij komt naar me toe , ben jij niet het meisje waardoor Jacoby stil gevallen was tijdens het concert.
ik lach ' een soort van ja '
hij lacht weer,
' in de kleedkamers waren we het concert aan het bespreken en Jacoby gaf na drie keer ontkennen toe dat hij even de draad kwijt was door een meisje dat in het publiek stond'
ik knik
'ik ben eens benieuwd wat hij gaat doen als hij tegen je moet spreken , zien of hij dan ook stil gaat vallen' en net als hij die zinnen uitspreekt komt Tobin de andere gitarist te voorschijn en ook hij houdt halt bij me en Jerry, best wel toffe kerels .
ook hij geeft de opmerking of ik het meisje was dat jacoby deed stilvallen.
ik voel me best wat ongemakkelijk omdat ik weet dat ze me zo lang mogelijk ophouden tot Jacoby ook buiten komt, ookal zie ik er ruig uit , ik heb een piepklein hartje dat verschrikkelijk snel slaat als ik naar de mannen van Papa Roach kijk.
en daar komt hij , Jacoby Shaddix in levende lijven , hij ziet Jerry & Tobin direcht staan , en dan ziet hij mij , ik hou even mijn adem in en probeer mezelf te vermannen .
Hij lacht als hij mij ziet en Jerry geeft Jacoby een plagerige steek in zijn zij .
Er zijn nog geen reacties.