Most I need is you part 1
Hayley pov
De nacht valt en mijn laptop slorpt me helemaal op ,
ik beslis nog even op te blijven en krijg een mailtje doorgestuurd van de fansite dat er nog een afscheidsconcert is van Papa Roach.
Papa Roach neemt namelijk een break van 2 jaar voor even alles op een rijtje te kunnen zetten .
ik twijfel niet en bestel me zo snel mogelijk een ticket.
Zelf voldaan sluit ik mijn laptop af en doe het licht uit ,
Slaapwel Wereld .
-> drie weken later
ik trek mijn skinnyjeans aan en zoek mijn Papa Roach shirt .
ik hou van het ruige leven dus laat ik vandaag gewoon op me af komen ik doe een beetje aan men haar en klaar ben ik !
ik neem de eerste bus die aankomt richting de concertzaal en ben helemaal klaar om eens flink uit men bol te gaan .
Ik neem een zitplaats halverwege de bus en staar naar buiten.
eindelijk ga ik hem weer zien, de vijfde keer al weer maar elke keer weer gaat mijn hart sneller slaan als ik Jacoby als een beest het podium zie op komen.
hij kan het publiek zooo goed opwarmen , dat je helemaal wordt ingeslikt door de sfeer.
ik krijg een tinteling in mijn benen , wat ik bijna altijd heb als ik aan hem denk. hij is gewoon god voor me !
na een busrit van bijna 3 uur ben ik op de plaats waar het allemaal zal gebeuren , er staan al verschillende groepjes mensen verzameld aan de ingangspoort .
een beetje op afstand blij ik staan en steek een sigaretje op .
er komt een donkere wolk aan en even later is het flink aan het regenen .
omdat ik de dag op me af liet komen heb ik dus ook niet naar een weerbericht geluisterd en sta ik hier , in enkel een shirt zonder jas / paraplu of iets anders wat me een beetje zou kunnen beschermen tegen wind en regen .
na een flinke stortbui en lang wachten is het bijnna zover .
mensen komen aanschuiven , en zo als elke die hard fan sta ik helemaal vooraan aan de poorten met het ticket in mijn hand klaar om naar binnen te stormen.
ik hoor mensen op het terrein nog de laatste afspraken maken en dan gebeurd het , de poorten gaan open en de tickets worden gecontroleerd ik loop als een gek naar het podium , en natuurlijk is het me gelukt. helemaal vooraan in het midden !
eerst komen er nog een paar bands ..waar ik geen aandacht voor heb omdat ik maar op 1 ding gefocust ben , jacoby Shaddix .
mijn voeten beginnen zwaar pijn te doen en mijn rug houdt het niet meer maar tog weiger ik om van mijn plaats af te gaan .
na eindeloos afwachten hoor ik eindelijk het begin van het zalige lied Getting Away With Murder .
Wat hou ik van dit moment !
ik zie Tony de drummer naar zijn plaats gaan en even later zie ik ook Tobin en Jerry de gitaristen op het podium komen ik schreeuw van opwinding en ja hoor , daar is hij
" are you fuckin ready ?!
One , two , three everybody jump ! "
iedereen gaat uit zijn dak en het voelt enorm snik heet aan. maar dat houdt niemand tegen .
Daar staat hij dan !
knal voor me , hij is nog steeds even knap als de vorige keer , ik zou bijna durven zegge dat hij nog knapper is geworden !
ik kijk hem recht aan en probeer een paar elementen te filmen .
cameramannen en fotograven staan voor me waardoor ik vrij weinig kan zien . maar na drie songs verdwijnen ze.
" whoowhoooooowhooooo , Yeaaaaaaahaaaaaaah "
bij de song Time is running out springt jacoby van het podium af en het geluk is me bij want hij komt recht op me af . hij gaat aan de hekken hangen en ahngt zowat boven me . ik voel hoe iedereen achter me hevig begint te trekken en duwen en mijn hart slaat een keertje over.
ik kijk hem recht aan en zie hoe zijn blik de mijne opvangt een fractie van een seconde zingt hij niet meer en valt hij uit de toon van de gitaren en de drums maar al snel herpakt hij zich en zingt verder .
ongeloofelijk hoe hard hij zweet , al zijn tattoo's blinken als een spiegel.
hij gaat van de hekken af en hij kijkt nog éénmaal achterom en daarna kruipt hij langs de geluidsinstallatie weer op het podium.
" Are you having a good time?! So am I ! "
waarbij hij zich hurkt en rond kijkt .
Er zijn nog geen reacties.