Je valt zo over de bank heen en valt keihard op de grond. ‘goeie start zeg’ zeg je sarcastisch. Je hoort iedereen lachen. Je staat voorzichtig op en gaat op de bank zitten met een van pijn vertrokken gezicht. ‘naja, laten we opnieuw beginnen. Ik ben Jenny’ zeg je. ‘ehm, Jenny, ze zijn duits’ zegt Joshua. ‘ohjah, klop ook. Ff vergeten. Hey, ich bin Jenny’ zeg je. ‘hey, ich bin Tom’ zegt een jongen met dreads. ‘ich bin Bill’ zeg een jongen met zwart naar beneden gesteild haar. (nu alles gewoon in nederlands). ‘hey, in die clip die we vanmiddag zagen stond zijn haar nog rechtop’ zeg je verbaast tegen Joshua. Die begint te lachen. ‘hoe komen ze eigenlijk hier?’ vraag je dan. ‘nou, bill en tom zijn mijn Neven’ zegt hij zacht. ‘en dat vertel je ons niet?’ vraag je rustig. ‘ehm, ik weet het ook pas 1 jaar en ik heb ze daarbij nog maar 2 keer eerder gezien omdat ze zo druk zijn met touren’ zegt hij. ‘oh, oké’ zeg je. ‘ohjah, dit is btw Ruby’ zeg je tegen ze. ‘kan ze zich niet zelf voorstellen?’ vraagt tom. ‘ehm, ze, ehm...’ stotter je. ‘ze praat al 5 jaar niet meer’ zeg joshua. ‘ow, waarom niet?’ vraagt bill. ‘dat vertellen we nog wel een keer’ zeg je snel. ‘ehm, oké’ zegt tom.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • VampireLove

    Ik vindt het best wel Cool xD:P
    Whahaha (flower)

    xxx(H)

    1 decennium geleden
  • SilentTears

    snel verder :D:D:D

    1 decennium geleden
  • Tempted

    VERDER:D

    1 decennium geleden
  • RealThing

    Hee, echt super:D!!

    Snel verder:P

    xxX Rwayda(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen