Je hebt een hekel aan die kleur. Als de gang op loopt komt Jenny ook net haar kamer uit. Ze heeft haar gewone haarkleur weer terug en heeft ook zomerse kleding aan getrokken. Jullie lopen naar beneden en zien dat Joshua net naar buiten loopt. Je loopt ook naar buiten en ziet dat Joshua de kussens op de tuinstoelen heeft gelegd en jullie nemen plaats. Je geniet van de zon die je huidje streelt. Plotseling gaat er iemand in je zon staan en je doet je linkeroog open. Je ziet Jenny staan. ‘ik vroeg of jij ook wat te drinken wou’ vraagt ze lachend als je haar met een vragende blik aankijkt. Je knikt met een glimlach en sluit je ogen weer. Direct daarna word je weer overladen met de warme zon. Even later komt Jenny terug met het drinken en je kijkt haar dankbaar aan. je neemt een slok van je water en zet het onder je bedje zodat het koud blijft.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Instinct

    Kben blijkbaar nii de enigste die deze quizen goe vindt :P

    Doe zo voort !!!

    1 decennium geleden
  • Fishbone

    Volgenduuuuuuuuuh

    XxXJes

    1 decennium geleden
  • DooLufsTom

    Het verhaal is echt vet leuk..:) Weer is iets heel anders..:D
    Ga snel verder please..?(A)
    Xx, (H)

    1 decennium geleden
  • Dimension

    leeuk!!ga snel verder

    1 decennium geleden
  • RealThing

    WEITER:P(A)

    xxXX Rwayda(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen