Hoofdstuk 12
‘Aaahh, daar zijn onze bal gangers’ gilde Sophie toen Kiki en ik bij Thera kwamen. ‘Kom meiden we gaan naar boven’ Sophie trok ons mee naar boven voordat we maar iets konden zeggen. ‘Thera je ziet er echt geweldig uit.’ Riep ik uit terwijl ik naar Thera keek. Sophie had haar haar opgestoken. Ze bloosde ‘bedankt, dat van jullie wordt waarschijnlijk ook geweldig!’ en ze gaf ons een knuffel. ‘ Thera, kijk nou uit!’ zeurde Sophie, na dat Sophie mij op de stoel zette begon ze een beetje aan mijn haar te zitten. ‘Ik denk dat los haar het mooist is bij jou.’ Zei ze meer tegen zichzelf dan tegen mij, en ze begon mijn haar te borstelen. ‘Ik ben echt zo zenuwachtig, ik bedoel de prins is toch best leuk, hoe groot is de kans dat we met hem praten.’ Riep Kiki en begon te springen van opwinding. ‘Relax, we moeten daar toch ook gaan eten of zoiets?’ antwoordde Thera die op de bank zat. ‘Een souper bedoel je?’ Sophie draaide haar zich om terwijl ze mijn haren vast had, dus ik werd zo ongeveer de stoel uitgetrokken. ‘Auw, auw mijn haar.’ Zei ik zachtjes ‘maar wat is een souper?’ Ik keek Sophie aan, die ondertussen mijn haar had losgelaten. ‘Het is een feestmaaltijd, laat op de avond,’ Sophie begon weer aan mijn haar terwijl ze verder praatte. ‘dat wordt vaak gebruikt bij dat soort gelegenheden. Het zijn kleine hapjes en toch vult het. Zoë, is je haar zo goed?’ ik keek in de spiegel, mijn haar zag er heel simpel uit maar ook heel mooi. ‘Ja, natuurlijk is het goed, heel mooi zelfs.’ ‘Oké, dankjewel, Kiki kom jij nu maar, en Thera doe jij even Zoë’s make-up?’ Thera keek me lachend aan terwijl Kiki in de stoel bij Sophie ging zitten. ‘Oké, ik kan het best bij jou een beetje neutrale make-up doen. En ze begon aan mijn make-up. Toen ze klaar was begon in aan haar gezicht. ‘Klaar, en hoe vindt je het?’ vroeg ik aarzelend aan Thera, ik had bij haar oogschaduw een beetje de kleuren van haar jurk opgedaan en wat blosjes, niet over de top maar wel mooi. ‘Super mooi, bedankt, Z’ ‘Z?’ ik keek haar aan alsof ze gek was geworden. ‘Ja, dat is toch een super coole bijnaam?’ en ze keek me quasibeledigend aan. Ik zelf had gewoon smokey eyes. ‘En, meiden wat vinden jullie ervan?’ vroeg Kiki, Sophie had haar haar half opgestoken, (zonder die bloemetjes) ‘Te gek, Kiek!’ riepen we uit. ‘kom ik doe je make-up.’ Ik plantte haar in de stoel en begon aan haar ogen. ‘Een beetje kleur is wel goed, ik doen groen.’ Een paar minuutjes later keek Kiki in de spiegel een keek naar haar ogen. ‘Wauw, moet je vaker bij iemand doen, Z.’ ‘Begin jij nou ook al?’ lachend keek Kiki me aan en begon nog harder te lachen toen ze mijn gezicht zag. ‘Meiden, jullie moeten je jurken aan trekken.’ Riep Sophie boven Kiki’s gelach uit.
Reactie? Kudo? Abo?
Reageer (5)
@Eyes, dan moet je de link kopiernen weer opnieuw doen, heb ik ook gedaan
1 decennium geledenlEUK!! snel verder!!
1 decennium geledenEyes heeft gelijk
1 decennium geledeneerst de kapsels en dan pas de jurken
niet zo slim toch??
dan is je kapsel meteen weg
die paarse make-up is echt mooi
Leuk hoofdstuk, alleen bij mij werkt de tweede "haar" link niet, tenminste ik krijg een wit scherm
1 decennium geledenSnel Verder!!
1 decennium geledenXxX