uit de ogen van lisa

we zitten samen in de auto, jason rijd.
ik probeer niet naar hem te kijken maar doe het toch.
'jason vertel me wat is er gebeurt, dat blauwe oog.......' 'lisa ik weet dat je wilt helpen maar hou je er buiten' 'jason' 'bemoei je er niet mee!'.
plots begon de auto te slippen 'jason wat gebeurt er!' 'lisa.....' 'jason ik wil de waarheid en alleen de waarheid!'.
'jason mccain kom uit de auto met je handen op je hoofd' 'jason doe maar wat ze zeggen'.
net toen ik uit wou stappen trok jason me terug en riep 'als een van de agenten schiet gaat ze er aan' 'jason ik haat je laat me los je bent gek,aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah..........................'.
'jason laat dat meisje gaan' 'nee' 'jason asjeblieft laat me los'.
ik begon te huilen, ik zag aan jason dat hij het niet leuk vond, maar wou het niet laten merken.
'jason kom nu uit die auto, gooi het wapen uit de auto'.
ik was gestopt met huilen, jason had nog steeds het pistool op mijn hoofd gericht.
'jason waarom doe je dit' 'stap uit nu!' 'waarom' 'NU'.
jason ging met zijn handen op zijn hoofd naar buiten, ik deed precies hetzelfde.
nick liep naar jason 'jason waarom doe je dit,dit ben jij niet maar je vader'.
jason draaide zich om en pakte zijn pistool, nick deed zijn handen omhoog, en voordat jason kon schieten sprong ik er voor.
ik zakte door mijn benen er scheeuwde het uit.
jason kwam meteen naar me toe, ik keek hem aan en zag een traan.
'jason niet huilen....au....help je me omhoog' 'voor jou altijd'.
jason tilde me op en bracht me naar de ambulance.
'hey jason, waarom schiet je je vriendin neer' 'bemoei je er niet mee nick,ze is me vriendin niet gwn een vriend' 'ik wil morgen met je praten' 'nee, ik blijf bij lisa zij heeft me harder nodig dan jij'.
jason ging bij me in de ambulance zitten 'niet huilen jason, het was jou schuld niet ik had er niet voor moeten springen' 'lisa het spijt me zo' 'jason blijf je bij me' 'ja lisa ik blijf bij je tot je het ziekenhuis weer uit komt'.
ik veegde een traan weg van jasons wang met mijn goeie arm natuurlijk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen