Wrong Choise, ft Tokio Hotel |OO2|
Als ik mijn glas cola ook leeg heb zet ik het glas in de vaatwasser en vertrek dan ook naar boven om me klaar te maken voor mijn werk. Net als ik mijn kamer in wil verdwijnen komt Melody de kamer uitgelopen. ‘Veel plezier en tot morgen’ zeg ik en geef haar een knuffel. Meestal moet zij tot heel laat in de avond door werken terwijl ik rond zes uur al klaar ben. ‘Heb je de papieren goed verstopt?’ vraagt ze en kijkt me even onderzoekend aan. ‘Natuurlijk’ grijns ik en laat haar het sleuteltje van de kluis zien. Ze knikt tevreden en loopt dan naar beneden terwijl ik mijn slaapkamer inloop. Mijn kleding voor mijn werk ligt al klaar aangezien we allemaal een uniform aan moeten met de naam van de kapsalon erop. Het uniform bestaat uit een zwarte broek, wit truitje met een zwart hesje erover waar de naam op staat. Wat een wonder dat je nog zelf mag bepalen welke schoenen je aan wilt. Maar ik heb het er voor over, het was al sinds mijn kleutertijd een droom om kapster te worden en nu heb ik hem eindelijk waargemaakt. Oke ik ben nog niet afgestudeerd zoals mijn zus maar toch ben ik er blij mee. Nog een paar jaartjes naar school en dan ben ik officieel kapster en kan ik mijn eigen zaak beginnen. Ik gooi mijn kleding op het bed waarna ik snel naar de douche loop en een snelle douche neem en daarna mijn kleding aandoe en mijn natte haren kam en het dan in een slordige knot doe. Ik loop weer naar beneden en gris een appel uit de fruitschaal en stap dan het huis uit. Ik kijk op mijn horloge en zie dat ik nog tien minuten heb voor de bus vertrek. Dat is dus het nadeel aan zeventien zijn, je mag nog geen autorijden.
Er zijn nog geen reacties.