Proloog

Gespannen kijken de meiden van de band Vesna naar Peter Hoffman. Een voor een kijken de meiden elkaar aan maar zeggen niks. Iedereen is te gespannen voor de uitspraak. De meiden hebben zich opgegeven voor een duel en de winnaar krijgt een platencontract en een tour door het hele land. Honderden bands deden mij maar uiteindelijk bleven er twee over. Een meiden en een jongens groep. De meiden noemden zichzelf de Vesna en de jongens noemden zichzelf Devilish. Ze hebben in totaal zes maanden met elkaar opgetrokken maar het ging niet altijd even makkelijk. Voor hun allemaal is er maar een doel, die platencontract winnen. ‘Het waren hectische zes maanden en ik heb jullie allemaal horen spelen en jullie beschikken allemaal over een muzikale kracht maar helaas kan ik maar aan een band een platencontract geven’ begint Peter en de meiden nemen elkaars handen vast terwijl de jongens de armen over elkaars schouders plaatsen. ‘Ik heb lang moeten nadenken maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik met Devilish verder kan komen’ zegt Peter en de meiden kijken elkaar geschrokken aan terwijl de jongens hard beginnen te juichen. ‘Verkeerde keuze’ zegt een van de meiden en met zen allen lopen ze het grote gebouw uit. En inderdaad, het was een verkeerde keuze.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen