De brief
Maar toen ik de nieuwe reacties zag had ik opeens weer zin, haha!
Ik plofte neer op de bank met de brief in mijn handen, ik wou 'm snel lezen, maar ik wou ook de tijd nemen.
Ik openede hem en meteen riep mijn vader "En? Wat schrijft de schoft?"
mijn moeder sloeg hem met een boek dat ze in haar handen had "Ron! Je hebt hem nog niet eens ontmoet!"
Ik rolde mijn ogen en begon te lezen.
Lieve Rosie,
Mijn vader was nogal boos toen hij erachter kwam dat je een Weasley was, maarja, hij zag het natuurlijk ook al aan je haar.
Ik weet zeker dat jouw vader ook behoorlijk boos is, en je oom zeker ook.
Maar ik mis je verschrikkelijk en ik wil je graag zien, ik hoop dat we het kunnen maken werken, en ik hoop dat alles goed met jou en je familie gaat.
Mijn vader heeft me huisarrest gegeven omdat ik je verdedigde tegenover hem, maar gelukkig heeft mijn moeder het kunnen inkorten, anders kwam ik nooit het huis meer uit.
Ik zie ernaar uit je te zien,
Scorpius.
Ik glimlachte zwakjes 'Hij mist me' dacht ik, en ik miste hem ook, zo erg.
"Nou?! Wat schreef ie?!" riep mijn vader
"Niks pap, wees niet zo nieuwschierig!" Ik stond op en rolde mijn ogen toen ik langs hem liep.
"Ik krijg die brief te pakken!" Hij draaide zich naar oom Harry en begon te fluisteren.
"hey Rosie" het was James, hij was om me heen aan het draaien terwijl ik liep "Laat me die brief eens zien" "Nee" Ik bleef vooruit kijken.
"Kom op Rosie, ik zal het niemand vertellen" Smeekte hij
"Nee, James."
Hij graaide naar de brief maar ik trok hem net optijd weg "James, hou op!"
"Rosie doe niet zo kinderachtig, laat me lezen" Hij ging nu achteruit voor me lopen.
Ik duwde hem "James, nee, ga weg"
Ik liep naar de plek waar ik eerst zat te lezen en begon te denken over wat ik terug zou schrijven.
Reageer (6)
Snel verder
1 decennium geledensnel verder,
1 decennium geledenWat een lieve brief -
Verder!!
1 decennium geledenJemigt James is wel irritant:P
1 decennium geledenWat een lieve brief(H)
En volwassenen zijn soms behoorlijk bevooroordeelt:P:P (volgens mij heb ik het niet eens goed geschreven:$)
Snel Verder
Irritante James, ik vind hem in ieder geval heel erg irritant....
1 decennium geledenxxxx