You're the doctor of Tokio Hotel and you're fell In love with Tom&Gustav witch you're choices? 4
*tom pov*
Mijn lippen raakte die van Melanie, eindelijk.
Maar na een tijdje kwam het weer omhoog, stopte met zoenen en bukte naar voor, en jahoor moest weer overgeven, waarom??
Nadat ik opnieuw overgegeven te hebben, kijk ik naar Melanie die me vol zorgen aankijkt, 'maak je maar geen zorgen, het komt wel weer goed.'
*Pov Bill*
Ik keek naar Ruby die naar onder kwam ze was best well wit ik liep naar der toe en vreef overr der wang. Ze zei zacht tom was lijk bleek ik wil niet dat hij dood gaat. Ik keek der aan en zei hij gaat niet dood maak me niet uit. Ik keek ruby aan en zei mij ik zei zacht kom ga op de bank liggen en rust uit dan laat ik mel zoo kijke ze knikte en legde zich op de bank.
*ppov Ruby*
Langzaam leg ik mezelf op de bank neer, ben wel bang dat er iets met Tom gebeurt, hij is wel erg wit!
Ik kan er ook niet tegen als mensen overgeven, meestal moet ik dan ook, maar hou me nu in.
'Mel?, heb je een asprientje voor me?' vraag ik.
Niet dat ik erg ziek ben, maar heb gewoon knallende koppijn.
*Pov Melanie*
Ik liep net naar benede en ik hoorde Ruby vragen of ik een asperientje had. Ik keek der aan en zei jaa ik pakte een ibrufan en gaf die aan Ruby ik zei dat deze better hielpen dan een paracetamol. Ze pakte het aan en slikte het in. Ik zei zacht tegen iedereen dat tom een buikgriep had en dat de andere ook moesten oplette want het was best te zien dat Ruby er ook al onder leed. Ik was best bang dat de andere het ook kregen maar ik moest bij ze blijven en dat deed ik ook!!
Reageer (1)