~ 015: party
Ik had ondertussen Bella haar lange bruine haren gekruld en Brooklyn haar haren gestijld. ‘Vind je het erg als wij twee alvast naar beneden gaan, aangezien alle gasten er al zijn’ vroeg Brooklyn beleefd. Ik schudde mijn hoofd, natuurlijk vond ik het niet erg. Op dit moment zou ik een moord doen om even alleen te zijn. Ze knikten en liepen beide mijn kamer uit, dan zal het nu tijd zijn om mezelf eens klaar te maken. Ik stijlde mijn lange blonde haren zorgvuldig en na 10minuten was ik klaar. Ik trok ook alvast mijn outfit aan en begon eindelijk met opmaken, dit keer ging ik voor smokey eyes en rode lippen. ik bekeek mezelf in de spiegel en glimlachte zwak naar mezelf.
Zal ik naar beneden gaan? Zal Zayn daar zijn? Zal hij tegen me praten? Deze vragen speelden constant door mijn hoofd. ‘Come on enjoy your life’. Toch besloot ik om naar benden te gaan en ik liep de trap af. Het muziek galmde door mijn hoofd wat nogal erg luid was en al snel zag ik Louis naar me toe komen dansen. ‘You look beautiful’ complimenteerde hij me en ik bedankte hem. ‘And have you talked to Zayn yet?’ ‘No’ antwoordde ik kort en keek de woonkamer in. ‘I’m sorry, I shouldn’t talk about that at a party’ ik knikte en hij trok me mee naar de keuken. ‘Rose! Je ziet er goed uit’ riep Bella. ‘Dankje lieverd, zullen we een shotje nemen?’ ze knikte hevig en pakte de goldstrike fles. ‘1,2,3’ telde ze af en ik sloeg het glaasje achterover, mijn keel begon te branden maar toch gaf het een fijn gevoel. ‘Ik ga even een rondje lopen om te kijken wie er allemaal zijn’ riep ik naar Bella en ze stak haar duim op. Zoveel mensen, maar geen 1 die op Zayn lijkt of Zayn kan zijn. ‘Harry’ riep ik toen ik eindelijk een bekende zag. ‘Rose’ schreeuwde hij terug om boven het muziek uit te komen. ‘Come and dance with me’ vroeg hij en ik knikte. Ik gooide mijn heupen los en hij volgde mijn bewegingen door zijn handen op mijn heupen te leggen. Na een lange danspartij sloeg de vermoeidheid toch wel over. ‘I’m going to sit down, i’m tired’ schreeuwde ik naar Harry die ook zijn duimen in de lucht hield.
Reageer (3)
oeewh loveee it (:
1 decennium geledensnel verduuuur<33
Ga je snel verder?
1 decennium geleden'Xx.
love it
1 decennium geleden