dit is mijn eerste verhaal ik kan heel snel dingen bedenken en ik hoop dat jullie het leuk vinden.

hoi ik ben maya ik woon naast de racebaan en ik ben negen en morgen wordt ik 10 jaar. ik heb zoveel zin in morgen dus ik ga naar bed lekker vroeg. de volgende dag werd ik heel vroeg wakker en iedereen sliep nog dus dacht ik ik ga op een paard rijden niemand ziet het toch ik zadelde anjel een van de 5 paarden op en ging op haar rijden op de racebaan. maar toen ging ze op eens heel erg snel en ik viel eraf net toen mijn vader de paarden ging voeden. hij zag mij vallen en gooide het voer op de grond. en renden naar mij toe zo snel hij kon en huilde heel erg hard hij tilde mij op en bracht mij naar huis hij gaf me aan mijn moeder mijn vader ging het paard hallen en naar de stal brengen. hij kwam naar huis ik lag ondertussen in mijn bed waar mijn moeder mij gebracht heeft. ik was niet echt gewond ik had alleen een snee in mijn vinger. en het paard was helemaal uitgeput. en het voer dat lag helemaal op de grond maar dat valt allemaal nog wel mee het is in ieder geval goed afgelopen.mijn ouders zijn niet boos ze zijn juist blij dat ik nog leef.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen