Foto bij no charlie!!

ik heb helaas de laatste tijd geen inspiratie meer :$
dus ideeën??


bella pov

Een paar dagen later was mijn buik al aardig opgezwollen. de grote vraag was hoe was mijn body in staat om die verandering te maken ik was een vampier for crying out loud!!! mijn vader was niet toegestaan om mij te zien en ik ging er kapot door. "bella het is de enige manier om je vader te beschermen"zei jasper die mijn emotie (zoals gewoonlijk) voelde. "I know" zei ik met tegenzin. op dat moment hoorde we een auto van de snelweg af komen. "wie zou dat zijn??" alice kwam naar beneden gerend "je vader komt eraan!!!" "WAT?" riepen jasper en ik in koor. "hij mag me zo niet zien!!!" zei ik, maar ik was te laat hij was al binnen. "bell..." hij bevroor ik zag het in zijn ogen ik zag dat hij schrok van hoe ik eruit zag. "ik dacht dat je niet zwanger kon worden als je een vampier was???" zei hij twee minuten later. dus hij had inderdaad zijn eigen conclusie getrokken, maar had niet (zoals ik had verwacht) de verkeerde conclusie getrokken. "pap ik..." begon ik, maar hij onderbrak me. "bella wat is er aan de hand??" "ik vertelde hem de complete waarheid inclusief hetgeen dat hij nu ook een vampuer moest worden of dat hij dood moest.
en daar reageerde hij zo op:




haha cliffhanger maar ik ga snel verder !!!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen