Foto bij ~ 014: the party goes on

Rose, wil je even de deur los doen’ vroeg Bella die voor mijn deur stond. Wat best wel logisch was. Ik liep naar mijn deur, opende het en liep weer terug naar mijn bed. ‘Nu ga je me vertellen wat er gebeurd is’ zei ze. Ik vertelde haar alles van het begin tot het einde. ‘Wat een lul is hij zeg, nooit van hem verwacht’ ‘Ik jammer genoeg ook niet’ antwoordde ik geirriteerd. ‘Vind je hem erg leuk dan’ vroeg ze, ik wist het niet .. vind ik hem echt leuk? Toch knikte ik zachtjes en kreeg al meteen tranen in mijn ogen. ‘Weetje wat, wij gaan vandaag feesten en jij vergeet deze jongen voor even. Hij zal wel naar je toe komen binnenkort en laat hem je alles uitleggen, als je dan nog steeds boos bent verdien je beter. Maar weet dat ik er altijd voor je ben dag en nacht’ zei ze. Altijd als ik het even moeilijk had, was Bella er voor mij! Ik ben zo blij en dankbaar dat ik haar heb. ‘Dankjewel lieverd, voor het opvrolijken’ ‘Tja dat is mijn taak hè’ riep ze blij uit.

‘Ga je nu maar lekker verwennen en klaarmaken, dan leg ik het beneden wel uit en ohja jij mag straks mijn haar doen’ grinnikte ze, Ik begon te lachen en gaf haar een knuffel. Ze liep mijn kamer uit en ik deed mijn deur weer dicht. Mijn muziek deed ik op het aller hardst. Het enige waar ik aan kon denken was Zayn, dus ik besloot om een lange douche te nemen en na 30minuten was ik klaar. In mijn badjas liep ik naar mijn kaptafel en pakte mijn Chanel nagellak. Mijn nagels lakte ik zorgvuldig en ik besloot om mijn outfit alvast klaar te gaan leggen. In mijn inloopkast zocht ik naar een iets leuks wat bij mijn nagels zou passen. Na vele kleding op de grond te hebben gegooid vond ik iets. 'Oh dit zal het worden' zei ik tegen mezelf toen ik wat kledingstukken bij elkaar had gevonden. Ik trok alvast mijn lieveling setje ondergoed aan en begon mijn haren te föhnen. Na een korte 5minuten kwamen Bella en Brooklyn mijn kamer binnen gelopen. ‘De jongens gaan zich nu omkleden en de huis een beetje klaarmaken, dus wij kunnen ons gaan klaarmaken’ zei Brooklyn. Ik glimlachte en maakte een gebaar naar Bella dat ze kon gaan zitten op mijn bankje voor mijn kaptafel, zodat ik haar haren kon gaan doen. ‘Als je iets wilt lenen mag het wel hoor’ zei ik tegen Brooklyn en ze bedankte me.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen