Foto bij There is Benjamin!

Pink---Bonita en Zoey
Purple---Fay en Sabine
Rood---Bonita's moeder(Kim)en Carlos en Liam
Groen---Bitters en Gustavo en Jo en Lukas
Blauw---Coen en Katie en Buddha Bob
Geel---Kendall en Camille en Benjamin
Grijs---James en Kelly en Anne
Oranje---Logan en de vader van Zoey en Sabine(David)

Links Sabine
In het midden Benjamin
Rechts Zoey

Zoey zit rustig tv te kijken als Sabine de kamer in komt rennen.

Zoey?!? Zegt Sabine.
Wat is er nou weer? Vraagt Zoey.
Ten eerste je mobiel ging net en ten tweede je raad nooit wie ik net zag! Zegt Sabine.
Me mobiel ging? en dat zeg je nu pas wie belde me dan? Zeker Benjamin weer? Zegt Zoey.
Geen idee, wacht ik heb je mobiel hier, het was inderdaad Benjamin. Maar je raad nooit wie ik net zag, nou raad dan! Zegt Sabine.
Laat me raden Lukas en Liam Zegt Zoey terwijl ze druk bezig is Benjamin te sms'en.
Nee niet Lukas en Liam, ik zag net Benjamin Zegt Sabine.
Wat?!? Zegt Zoey tewijl ze zich verslikt in een slok water.
Ja Benjamin ik zag hem niet hier over de gang lopen Zegt Sabine terwijl Zoey haar mobiel weer gaat.

''''Met Zoey''''
''''Hay met mij Benjamin''''
''''Ow hay''''
''''Je zal je wel af vragen waarom ik bel he?''''
''''Ja vertel''''
''''Ik ben in het hotel waar jij ook bent want ik zag net je zusje, ik ben namelijk geslaagt op school en als ik zou slagen zou ik van mijn vader en moeder naar mijn oom toe''''
''''En wie is je oom dan?''''
''''Bitters die man achter de desk in de lobby''''
''''Ow oke dat wist ik niet'''''
''''Maar misschien kan je de deur even open doen dan kunnen we verder praten''''
''''Oke maar dan hang ik nu wel op'''''

Zoey hangt op en open de deur en daar staat Benjamin die haar meteen een knuffel geeft.

Benjamin! Roept Sabine die op Zoey en Benjamin komt af rennen en ook een knuffel krijgt van Benjamin.

Dus ja hier ben ik dan, hoe lang is het geleden dat ik jullie heb gezien? 5 maanden geleden ofzo iets? Zegt Benjamin.
Ik geloof van wel ja Zegt Zoey.
Maar je kan niet lang blijven hoor Benjamin want Zoey en ik gaan zo met Anne ergens heen Zegt Sabine.
Ow jammer Zegt Benjamin teleurgesteld.
Ik kan straks wel vragen of je mee mag Zegt Zoey.
Echt? Dat zou cool zijn Zegt Benjamin.

Een paar minuten later wordt er op de deur geklopt het is Anne met Lukas en Liam die hun op komt hallen.

Anne is het oke als er een vriend van ons mee gaat? Vraagt Zoey.
Ja hoor geen probleem Zegt Anne.

Met ze alle lopen ze de trap af naar het apartement 2J waar Bonita, Jo, Camille en de rest al is James loopt nog steeds te schoppen tegen dingen aan en Anne kijkt Carlos vragend aan.

Fay Antwoord Carlos.
Heb je het dan nog niet gehoord? Vraagt Kendall.
Wat gehoord? Vraagt Anne die Kendall nu vragend aan kijkt.
Ja Fay is dus echt weg gegaan dat wisten we al maar nu belde net een tante ofzo van haar die persee James wilde spreken want volgends die tante is Fay huild bij haar aan de deur gekomen en dat zou allemaal de schuld zijn van James Zegt Kendall.
Nee serieus! Dat meen je toch niet? Wat een rot kind gatver Zegt Anne.
Oke waar gaat dit over? Vraagt Zoey.
Over mijn ex-vriendin dat kind is niet goed bij haar hoofd hoor Zegt James geirriteerd terwijl hij de kast deur dicht slaat.
Ahaa oke nou in dat geval inderdaad rot voor je Zegt Zoey.
Oke maar laten we het er nu niet meer over hebben en gezellig film gaan kijken ofzo iets Zegt Logan.
Ja lijkt me ook een goed ideeZegt Kendall.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen