Opdracht 1.

Is een kennismakenings opdracht! Ik heb hieronder een aantal vragen, en die moeten jullie voor mij beantwoorden. Ik wil graag, dat je een story aanmaakt, waar alle opdrachten in komen te staan De titel: Wedstrijd Bff van nerveus.
En bij de hoofdstukken gewoon opdracht 1/2/3 enz.

De vragen:

1. Hoe heet je? Kristen
2. Hoe oud ben je? 19
3. Wat zijn je hobbies? Hoelang doe je het al? Wat vind je er leuk aan?Piano spelen het geeft me een kalm gevoel, lezen want dan belandt ik in mijn eigen wereldje,zingen want ik ben er gehecht aan geraakt,bij vrienden zijn want ik hou veel van ze en we maken lol.
4. Waarom doe je mee aan deze wedstrijd?Je lijkt mij een erg lief persoon en die zijn best zeldzaam
5. Heb je broers of zussen? Hoe heten ze en hoe oud zijn ze? Kan je ermee opschieten?2 zussen Brythe en Kaylie ze zijn tweelingen en 21 ik bel elke avond met ze, 2 broertjes Justin(14) en Brody(15) ik kan erg goed met ze opschieten maar soms doen ze nogal raar en 2 zusjes Kirstie(12) en Audrina(13) ze zijn erg lief en soms hebben we ruzie maar we blijven erg veel van elkaar houdem
6. Wat voor school/opleiding doe je? Bevalt het? Het Amerikaanse niveau van VWO ik ben de naam vergeten maar het beviel me erg
7. Wat is voor jou de basis van een vriendschap?Eigenlijk de liefde net als zussen-liefde
8. Wat is je lievelingskleur?blauw
9. Wat wil je later gaan doen met je leven? Omschrijf je plannen Ik wil actrice,model en zangeres worden maar eerst ga ik rechten studeren want stel dt ik ooit geen songs meer kan schrijven, photoshoot moet doen en geen rollen krijg dan kan ik geld verdienen als een advocate.
10.Wat eet je graag? (denk aan avondmalen, snacks, ontbijt) franse frietjes,salade,toost en chocolade
11.Hoe belangrijk is vriendschap voor jou? Waarvoor heb je vrienden nodig?Heel belangerijk ik zou een kogel voor men vrienden opvangen ik denk dat je vrienden nodig hebt om elkaar te steunen en helpen in moeilijke tijden.
12.Welke muziek vind je helemaal geweldig? Noem wat artiesten en zeg waarom dat geweldig is. Selena Gomez haar stem is zo mooi, Avril Lavigne zij is haar zelf en is een durfal, Rihanna want ik vind haar liedjes leuk, paramore en U2 vind ik ook leuk, maar Muse is gewoonweg geweldig.
13.Wat is belangrijker voor jou? Vriendschap of je crush? Waarom? Vrienden want die steunen je en die zullen je nooit in de steek laten, maar je crush zal dat wel doen ooit.
14.Heb je een goede band met je familie? Ja ze zijn erg belangerijk voor mij en ookal woon ik in Los Angeles en hun in Miami ik ga erg vaak naar hun toe.

15.Wat is het allermooiste cadeau dat je ooit gekregen hebt? Waarom was dat zo? Van wie kreeg je het? Eigelijk de liefde, want ik voel me dan zo speciaal en blij en ik heb het gekregen van mijn vriendje en vrienden.
16.Wat is je lievelings vak op school? Welk vak haat jij? Eerlijk gezegd is het biologie en ik heb een hekel aan wiskunde. Ik hb nooit van sommen gehouden.
17.Welke tv programma's zie jij graag? Wat vind je er leuk aan? Pretty Little Liars het zit vol geheimen, NCIS misdaad daar hou ik van,Jersey Shore een en al drama, The Closer misdaad en een keer is een vrouw de beste agent.
18.Je favoriete films zijn... Waarom? Twilight ik vind het prachtig ik wil SM bedanken voor het schrijven van de boeken rn Harry Potter lekker spannend.
19.Hoe ga je met geheimen om? Bewaar je ze? Vertel je ze door? Geef voorbeelden. Ik vertel geen geheimen never nooit ik zou het nooit doen zelfs als het iets lachwekends is vertel ik het niet door. Voorbeelden stel als de vader van mijn vriendin elke dag dronken is vertel ik dat nooit door. Als mijn zus bevoorbeeld met een weelvreemde seks heeft gehad vertel ik het niet door.
20.Heb je nog wat orgineels te melden over jezelf waar ik iets aan zou kunnen hebben? Niet echt,maar ik ben verslaafd aan chocolade en Starbuckskoffie.

Xx Kristen

Zo, dat is dus de opdracht! Zet het in een story en zet de link in dit topic als je klaar bent met de eerste opdracht! Veel informatie = meer kans! Omdat als je alleen maar ja of nee als antwoord geeft, heb ik daar niet veel aan. Vragen, mogen altijd in mijn gastenboek gesteld worden!

Reageer (1)

  • nerveus

    Heey Kristen!

    Goed gedaan :) Ik heb je antwoorden op mijn vragen met plezier gelezen. je hebt jezelf goed omschreven. Ik zie al wat overeenkomsten. Je antwoord op vraag 4, vind ik echt heel erg lief! Dankjewel (H)
    Ik vind het ook heel interessant dat je in Los Angels woont :)

    Bedankt voor het invullen! (flower)

    20 augustus hoor je of je door bent naar de 2e ronde ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen