Foto bij ~ 013: silly zayn

We liepen door de stad zoekend naar een drankwinkel. Veel meisjes keken ons aan en waarom had ik geen idee, ze zouden toch niet denken dat we een koppel zijn ofzo. ‘Why are those girls staring at us’ vroeg ik bezorgd. ‘I have no idea’ stamelde hij. Hmm oke? Iets klopt er niet. ‘Or you are famous’ grapte ik. ‘Eh.. no.. why do you think that’ begon hij te stotteren. ‘What’s wrong with you, I was joking’. Hij begon te lachen en iets in me vertelde dat dit niet klopte. ‘Let’s go in here’ zei hij en trok me mee de winkel in. Ik keek rond in de winkel en merkte dat het een baby winkel was. ‘Why are we here?’ vroeg ik geïrriteerd. ‘Well, eh’ ‘Zayn Zayn’ riepen een horde meisje buiten de winkel. Ik keek rond en zag overal fotografen en gillende meisjes. ‘Wtf Zayn, you are famous aren’t you’ schreeuwde ik. Hij keek zielig naar beneden en begon te stotteren. ‘No please don’t talk to me anymore, you lied’ ‘No Amelia, i can explain’ ‘You know? One thing I hate the most about life, is people that lie! So please don’t talk to me anymore, have a nice life and I don’t need you in it’ zei ik en draaide me om, om weg te lopen. Ik liep de winkel uit en werd achtervolgd door cameramannen, interviewers en fans. Toch negeerde ik het allemaal en liep recht vooruit naar huis, veilig naar huis. De tranen vielen over mijn wangen. Hoe kon hij liegen, wat is er zo erg om beroemd te zijn. Pff wat heb ik een hekel aan mensen die liegen. Ik kwam bij mijn huis aan en opende de voordeur en zag dat de jongens, brooklyn en Bella in de woonkamer zaten. ‘What happened to you’ vroeg Niall bezorgd en Bella keek me met grote ogen aan. ‘Ask your lovely friend Zayn’ antwoordde ik en liep naar boven, rechtstreeks naar mijn kamer. Ik deed mijn deur op slot en liet me vallen op mijn bed, mijn hoofd bonkte zo erg dat ik niet eens meer helder kon denken. Wat zouden zijn fans wel niet denken, hij en ik ruzie maken in een baby winkel.

ik wou even zeggen dat ik super blij ben met alle reacties en natuurlijk de abbo's. thankyou all so much!

Reageer (2)

  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden
  • Speigelman

    your welcome dit is zo een leuk verhaal

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen