Proloog
Langzaam liep ik naar beneden, ik liep langzaam heel langzaam, secondes gingen vorbij voordat ik eindelijk een tree af was.
Beneden hoorde ik allemaal rare geluiden, maar ik had zo`n een honger dat ik het aandurfde om naar beneden te lopen.
Nog 5 , 4 , 3, , 2 , 1 , 0, ik was beneden, ik liep de de gang uit , naar de kamer.
Maar ver kwam ik niet, een grote knal en een zwarte waas waren wat ik hoorde en voelde, ver niets, een kalme leegte overviel mij.
Toen deze leegte weer een beetje gevuld werden en ik weer tot bewustzijn kwam, Zag ik 4 mannen om mij heen zitten, allemaal grijzend naar mij, waarom ? , ik had geen idee.
Voorzichtig en met veel pijn keek ik om mij heen, links recht, al mijn broertjes, zusjes en ouders waren ook vastgebonden. De mannen keerde van mij af en pakte hun pistool en richten ze op mijn broertjes en zusjes,Verbaast kijk ik er naar, Ze gaan toch niet doen wat ik denk dat ze gaan doen?, Geschrokken kijk ik naar ze, een man, nou ja, meer een jongen van een jaar of 20 , kijkt mij aan en glimlacht, nu schieten er meer twijfels in mij, waarom willen ze mijn familie vermoorden en waarom begint hij te glimlachen?.
Dan staat er een man op en loopt naar buiten, hij loop de tuin in en pakt Plukkie, Een konijn van 1 jaar oud, Hij loopt naar binnen en roept naar man nummer 2 dat hij hem moet schieten, zodat hij zeker weet dat hij het kan, Dat was zeker een nieuweling, Bevend richt hij zijn pistool op het konijn en schiet, Even is het muis stil, Je hoorde amper een knal dus de kans dat de buren het gehoord hebben is vrij klein, helaas, Bloed druppelt er van het Plukkie af, de man gooit het beestje op de grond en pak zijn pistool weer te voorschijn, schiet alle dieren in mijn huis dood en zegt tegen man 3 dat hij mijn broertje en zusjes moet doden, De man nummer 3 twijfelt een paar seconden,Maar dan doet hij het toch en voor mijn ogen zie ik hoe mijn broertjes en zusjes worden vermoord.
Daarna schiet de man nummer 1 mijn ouders zonder pardoes dood en kijkt naar mij.
Hij aait door mijn haren en glimlacht, dan vraagt de man van 20 of ze mij laten leven of toch afmaken. Man nummer 1 heeft er geen zin meer in en zegt dat ze vertrekken omdat de politie toch zo komt, gezien er bloed over het voorraam zit, Ze pakken hun spullen en verdwijnen, Mij laten ze geschrokken en alleen achter.
Maar ergens ben ik wel dankbaar dat ik nog leef.
Er zijn nog geen reacties.