Foto bij 033. If I had you

Soundtrack.

Liam laat me los en kijkt me dan doordringend aan. ‘Ik heb ergens nog wat mensen die je willen zien’ zegt hij dan. Ik kijk hem raar aan. ‘Harry, Niall, Louis en je nieuwe beste vriend’ zegt hij dan. Mijn mond vormt een rondje en dan knik ik langzaam. ‘We hebben Justin uit de tour gezet en Drew wilt met je praten’ zegt hij dan zachtjes. Ik knik opnieuw. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Niet tegen de jongens van One Direction en niet tegen Drew. Ik leg mijn hoofd tegen Liam zijn borst. ‘Ik wil nu nog niet praten’ mompel ik dan terwijl ik dicht tegen hem aankruip. ‘Ze komen pas vanavond aan dus we hebben de hele dag’ grinnikt hij dan. Ik kijk hem aan en druk mijn lippen tegen de zijn. Een flits verstoort het moment. Ik kijk geïrriteerd op en zie mijn moeder met een camera staan. ‘Mam’ klaag ik. ‘Later ben je me dankbaar. Maar je bent me nu al dankbaar neem ik aan’ grapt ze. Ik knik en spring dan op waarna ik haar om haar hals vlieg. ‘Je bent de beste’ fluister ik dan in haar oor. Ze grinnikt. ‘Ik ga wel even boodschappen doen’ zegt ze dan terwijl ik terug naar Liam loop. ‘Doeg mam’ zeg ik. ‘Dag mevrouw’ zegt Liam verlegen. Ik heb hem nog nooit verlegen gezien en ik vind het echt heel lief. ‘Zeg toch Martha’ klaagt mijn moeder. Ze knipoogt en laat ons dan alleen achter. Ik kijk naar Liam en er komt een brede grijns op zijn gezicht. Hij drukt zijn lippen dan stevig op de mijne. Ik sla mijn armen om zijn nek en trek hem dichter naar me toe. Zijn handen glijden van mijn onderrug naar mijn kont en dan tilt hij me zonder moeite op. Ik giechel zachtjes en leg mijn hoofd in zijn nek terwijl hij me naar boven draag. Ik kus hem in zijn nek en hoor hem dan zachtjes kreunen. Ik ga ermee door omdat ik het wel grappig vindt. ‘Alica’ gromt hij dan waarna hij me op mijn bed gooit. Ik kijk hem onschuldig aan en zie dat er iets aan het groeien is in zijn broek. Liam kruipt boven op me en drukt zijn lippen tegen de mijne. Ik schuif mijn handen onder zijn shirt. Ik voel me heel angstig over wat er gaat gebeuren maar ik vertrouw hem met mijn ogen dicht.

Liam laat me los en begint aan mijn shirt te plukken. Hij kijkt me zenuwachtig aan. ‘Weet je het zeker?’ vraagt hij dan lief. Ik knik langzaam en er komt een brede glimlach op zijn gezicht. Hij buigt zich naar me toe en kust me dan teder op mijn mond. ‘Ik zal heel voorzichtig doen’ fluistert hij in mijn oor. Ik glimlach zwakjes naar hem en kras met mijn nagels over zijn rug. Ik merk dat een rilling langs zijn rug trekt. Hij laat me los en trekt dan zijn eigen shirt uit voordat hij het mijne uitdoet. Hij buigt zich voorover om me opnieuw te kussen. Zijn ogen blijven me vragend aankijken. Ik knik en hij brengt me iets omhoog waarna hij soepel het slotje van mijn bh open maakt. Hij gooit mijn bh in een hoek van de kamer en kust mijn tepels dan zachtjes. Ik maak een goedkeurend geluidje waardoor een brede grijns op zijn gezicht komt. Hij kust mijn hele buik tot aan de rand van mijn broek. Hij begint de knoopjes los te maken en trekt hem dan naar beneden. Ik duw hem van me af en voor dan zijn actie bij hem uit. Ik kijk even met grote ogen naar zijn boxer die heel erg gespannen staat. Ik kras er met mijn lange nagels over en hoor Liam zachtjes kreunen. Dat stimuleert me om er mee door te gaan totdat hij het zat is. Hij trekt me omhoog en duwt me dan op het bed en houdt mijn polsen boven mijn hoofd vast. Ik grinnik. ‘Dat was niet grappig’ gromt hij waarna hij me kust. Hij laat me los en trekt dan met een beweging mijn slipje uit en gooit hem ergens naar achteren. Ik laat mijn handen over zijn rug glijden en trek dan langzaam zijn boxer uit om hem te treiteren. ‘Weet je het echt zeker?’ vraagt hij dan opnieuw terwijl hij op zijn lip bijt. Ik trek hem dichterbij en kus hem dan op zijn lippen als teken dat hij door moet gaan. Hij gaat dan langzaam bij me naar binnen. Ik bijt om mijn lip van de pijn en Liam kijkt me geschrokken aan. Ik knik naar hem en hij begint dan langzaam te stoten. Na een tijdje gaat de pijn weg en wordt ik overspoeld door een heerlijk gevoel.

Reageer (10)

  • Noorhelm

    Hha leuk.
    x

    1 decennium geleden
  • Juanando

    oke, die had ik gwn echt niet zien aankomen hahaha
    snel verderr 8]

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Aaawh (:

    1 decennium geleden
  • IAmMeForYou

    Liam is lieef <3

    1 decennium geleden
  • MoonBucks

    Wat lief van Liam, echt een schatje is hij.
    Die moeder heeft echt goed werk gelevered he:Y)
    Maar ze hebben geen condoom gebruikt toch?
    Stel je voor dat Alicia zwanger is, omg dan gaan er dingen echt fout:O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen