Foto bij 026. Without a word

You are no good. Liam Payne/Zayn Malik.

Soundtrack.

Alica POV
Ik loop samen met Zayn de bus uit. Hij loopt voorop en fluit vrolijk een deuntje. Ik vind hem echt aardig op het moment. Hij is echt ontzettend lief voor me terwijl hij me niet eens heel goed kent. ‘Schiet nou eens op’ klaagt hij terwijl hij zijn arm naar me uitsteekt. Ik haak mijn arm door de zijne en hij schiet in de lach. ‘Nu zijn we net een oud getrouwd stel’ grinnikt hij. Dan slaat hij zijn andere hand voor zijn mond. ‘Laat Liam het maar niet horen’ giechelt hij dan als een klein kind. Ik rol mijn ogen naar hem en hij steekt vrolijk zijn tong uit. Die jongen heeft iets waar ieder mens vrolijk van wordt. Tenminste ik word heel vrolijk van hem en zijn vreemde gedrag. ‘Laten we Liam maar eens gaan zoeken’ zegt hij dan. ‘Ik moet hem nog wat dingen over iemand vragen’ zegt hij terwijl hij me veel betekenend aankijkt. Ik grinnik. ‘Ik wil weten hoe een bepaald meisje met wie hij gister een date had zoent’ lacht hij dan vrolijk. ‘Hou je mond, Zayn’ grinnik ik terwijl ik een klap op de klep van zijn pet geef. ‘Dat is niet cool’ begint hij meteen met klagen. Ik kijk hem even chagrijnig aan en hij kijk onschuldig terug. We lopen rustig het gebouw binnen. We kijken in verschillende ruimtes totdat we Liam vinden. Alleen vinden we hem niet zoals ik hem had willen vinden. Hij is aan het zoenen met zijn ex, Jess. Hij lijkt het nog leuk te vinden ook want hij doet nog mee. Ik maak me los van Zayn en ga er zo snel ik kan vandoor. De tranen rollen over mijn wangen. Onze relatie is dan wel niet echt, maar toch doet het me meer pijn dan ik had verwacht. Hij liep gisteren nog te verkondigen dat hij van me hield en nu staat hij gewoon te zoenen met zijn ex. Hij breekt mijn hart in een miljoen stukjes. Hij trekt mijn hart uit mijn borst en gooit hem met al zijn kracht op de grond waarna hij er een stom dansje op danst en hem terug duwt. Zo voel ik me op dit moment. Ik had nooit voor hem mogen vallen maar hoe hard ik ook vocht. Ik viel met een harde klap voor hem op de grond. Alles ben ik door hem kwijt maar ik zal hem nooit meer kunnen vergeven.

Zayn POV
‘Laten we Liam maar eens gaan zoeken’ stel ik dan voor. ‘Ik moet hem nog wat dingen over iemand vragen’ voeg ik er veelbetekenend aan toe. Zo kijk ik Alica ook even aan. Alica grinnikt even maar zegt verder niets. ‘Ik wil weten hoe een bepaald meisje met wie hij gister een dat had zoent’ lach ik dan vrolijk. ‘Hou je mond, Zayn’ giechelt Alica dan waarna ze een klap op de klep van mijn pet geeft. ‘Dat is niet cool’ klaag ik. Alica kijkt me even chagrijnig aan maar ik kijk onschuldig terug. Alica loopt rustig aan mijn arm het gebouw binnen. We zoeken verschillende ruimte af totdat we Liam vinden. Dan krijgen we alleen de schrik van ons leven en dan vooral Alica. Liam steekt zijn tong in de strot van zijn ex, Jess. Alica maakt zich van me los en gaat er dan vandoor. Ze rent zo hard als dat haar benen haar kunnen dragen. Ik heb nog nooit in mijn leven zo’n medelijden met iemand gehad. Door haar relatie met Liam is ze haar beste vriend kwijt en dan flikt hij haar dit. Liam maakt zich geschrokken los van Jess die als een plakker aan hem blijft hangen. ‘Je vriendin ging er vandoor’ zeg ik emotieloos terwijl ik naar de deur wijs. ‘Zou je niet eens achter haar aan gaan?’ vraag ik kil als hij me alleen maar wanhopig aankijkt. Op dit moment kan ik hem wel levend villen, ondanks dat hij mijn beste vriend is. Liam duwt Jess van zich af en gaat dan heel snel achter Alica aan. Krijgt die jongen toch nog een beetje hersenen in zijn hoofd. Ik loop dan dreigend op Jess af. Ik ken Alica dan niet zo lang maar ik ga me nu gedragen zoals een echte beste vriend zich hoort te gedragen tegenover het meisje dat de vriend van zijn beste vriendin net heeft lopen zoenen. ‘Je moet niet denken dat hij bij je terugkomt’ zeg ik dreigend terwijl ik een stapje in haar richting doe. Ze deinst achteruit. Ze heeft me nooit gemogen en ik haar ook niet. ‘Je blijft uit de buurt van Liam en al helemaal uit de buurt van Alica. Hoor ik ook maar een ding, dan ben je ontslagen’ zeg ik woedend. Ze knikt langzaam als een bang haasje. Ik vind het eigenlijk best wel grappig alleen dat toon ik haar niet. ‘Dan nu wegwezen’ zeg ik dodelijk. Meteen gaat ze ervandoor.

Reageer (8)

  • xEliza

    verder ! x

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Ohmygod ;o

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    VERDER

    1 decennium geleden
  • Juanando

    Ik ken Alica dan niet zo lang maar ik ga me nu gedragen zoals een echte beste vriend zich hoort te gedragen tegenover het meisje dat de vriend van zijn beste vriendin net heeft lopen zoenen.
    wacht, wat? xd

    maar omg :o dat is echt zoooooo lullig

    1 decennium geleden
  • Noorhelm

    fack Liam!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen